“Topp Opplevelse”
Anmeldelse av Villa Malla

Villa Malla
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Filtvet
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Siden åpningen sommeren 2007 har Malla blitt et populært samlingspunkt for lokale hytteeiere og fastboende. Båtfolk og tilreisende fra hele Østlandet har også funnet veien til Filtvet, som ligger en knapp time sør for Oslo. Villa Malla tilbyr sine gjester en rikholdig buffet med smaker fra hele Middelhavet og fristelser fra grillen.
Anmeldt 19. juli 2020

Vi hadde selskap med 20 stk. Skulle egentlig sitte ute, men da været var dårlig fikk vi langbord inne. Servitøren vi fikk var utrolig sympatisk og oppmerksom og sørget for at alle gjester hadde det bra, og justerte underveis slik at selskapet ble best mulig.

Må også si at maten på Villa Malla er super. Masse å velge mellom, og her har det skjedd mye de siste årene. Og har man et selskap med unge og gamle er det veldig hyggelig når alle kan velge etter hva man foretrekker.

Alt i alt en helt topp opplevelse å holde vårt selskap på Villa Malla, og takk til alle dere som stod på for å gjøre kvelden perfekt!

Skal absolutt ta flere kvelder hos dere!

2  Takk, Firstdingo

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

30 min i matkø for å spise kjedelig og svært dyr mat. 70 % av gjestene stod i matkø. Vi kommer ikke tilbake.

6  Takk, BjornB539
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et fantastisk sted å besøke! Villa Malla byr på en helt herlig restaurant med en meget god utsikt. Vi benyttet oss av buffeten og var meget fornøyde med den. Vi kom seilende inn fra Oslo og du får nesten følelsen av at du har kommet til utlandet i det du ser den kritthvite stranden på Villa Malla. Litt av en sommeridyll! Kommer definitivt tilbake

Takk, 188espenb
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service, stresset og sur betjening (inkludert innehaveren), lange køer ved buffeten, gjester som ikke brydde seg om avstand eller køkultur, 25 kroner for ekstra vann, kaffe ikke inkludert, buffeten hadde gode diper, men det var omtrent det. Pluss for beliggenhet.

4  Takk, 626astrida
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

I utganspunktet et vakkert sted, men det er dårlig vedlikeholdt. Stranden var møkkete, maten ekstremt smakløs med dårlig utvalg, og bordene ble ikke rengjort mellom gjestene. Drar ikke tilbake hit.

6  Takk, Lcth-NO

Har du vært i Villa Malla? Del dine erfaringer!