“Veldig skuffende at vi ikke”
Anmeldelse av Villa Malla

Villa Malla
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Filtvet
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Siden åpningen sommeren 2007 har Malla blitt et populært samlingspunkt for lokale hytteeiere og fastboende. Båtfolk og tilreisende fra hele Østlandet har også funnet veien til Filtvet, som ligger en knapp time sør for Oslo. Villa Malla tilbyr sine gjester en rikholdig buffet med smaker fra hele Middelhavet og fristelser fra grillen.
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffende at vi ikke kunne komme inn med båt å bruke Strand,kose oss med is, drikke og kanskje en enkel lunch. Det var spiseplikt og vi måtte betale for bøye i minst 4 timer og det kostet 200kr Middag buffe koster 400kr for voksne og det samme for barn. Drikke kom i tillegg. Så vi som kom med en familie på 6 pers måtte betale over 3000kr hvis vi hadde valt å bli der. Vi reiste .Men for all del ett vakkert sted, men dyrt.

2  Takk, reginem312

Anmeldt 24. juli 2020

Synes at stedet er helt nydelig, desverre følger ikke kjøkkent med. Samme meny som ifjor, men mye mindre utvalg .

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hadberg
Anmeldt 19. juli 2020

Vi hadde selskap med 20 stk. Skulle egentlig sitte ute, men da været var dårlig fikk vi langbord inne. Servitøren vi fikk var utrolig sympatisk og oppmerksom og sørget for at alle gjester hadde det bra, og justerte underveis slik at selskapet ble best mulig.

Må også si at maten på Villa Malla er super. Masse å velge mellom, og her har det skjedd mye de siste årene. Og har man et selskap med unge og gamle er det veldig hyggelig når alle kan velge etter hva man foretrekker.

Alt i alt en helt topp opplevelse å holde vårt selskap på Villa Malla, og takk til alle dere som stod på for å gjøre kvelden perfekt!

Skal absolutt ta flere kvelder hos dere!

Takk, Firstdingo
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

30 min i matkø for å spise kjedelig og svært dyr mat. 70 % av gjestene stod i matkø. Vi kommer ikke tilbake.

5  Takk, BjornB539
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et fantastisk sted å besøke! Villa Malla byr på en helt herlig restaurant med en meget god utsikt. Vi benyttet oss av buffeten og var meget fornøyde med den. Vi kom seilende inn fra Oslo og du får nesten følelsen av at du har kommet til utlandet i det du ser den kritthvite stranden på Villa Malla. Litt av en sommeridyll! Kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 188espenb

Har du vært i Villa Malla? Del dine erfaringer!