“Flott beliggenhet, god mat men nedtur med handicap”
Anmeldelse av Villa Malla

Villa Malla
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Filtvet
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Siden åpningen sommeren 2007 har Malla blitt et populært samlingspunkt for lokale hytteeiere og fastboende. Båtfolk og tilreisende fra hele Østlandet har også funnet veien til Filtvet, som ligger en knapp time sør for Oslo. Villa Malla tilbyr sine gjester en rikholdig buffet med smaker fra hele Middelhavet og fristelser fra grillen.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et flott sted for et besøk en sommerdag i solen med god mat og hyggelige venner! Vi koste oss helt til vår venn i rullestolen sin skulle benytte fasilitetene på stedet. Fikk da høre at toalettene i øverste etage ( som han har benyttet ved tidligere besøk på stedet!) ikke var mulig å benytte pga av bryllup på stedet. Vanlig kreativitet hos vår rullestolsbrukende venn løste problemet i en gang med passerende restaurantarbeidere ut og inn. Ødela litt av totalopplevelsen at betjeningen ikke var mer velvillige til å løse dette på en mere verdig måte.

Vi kommer på besøk igjen med vår venn i rullestolen men kommer til å sjekke først at det ikke er bryllup på stedet så det finnes et handicaptoalett som faktisk kan benyttes.

God sommer!

1  Takk, steinarntzen

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Maten var i for seg grei, men i forhold til pris var utvalget for dårlig. Flere gode smaker, men ingen sjømat som valgmulighet.
Betjeningen virket lite opptatt av å skape trivsel.

Takk, ruthmloken
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Et lite paradis i Oslofjorden/Filtvet! Det er som å komme til en sydhavsøy med palmer og badestrand med hvit sand. Velstelt og med store uteområder for servering. Eiendommen har tidligere vært et fyr. Stedet er drevet av datteren til «Mr. Lee».
Buffet’en var upåklagelig med variert sjømat/sydhavsmat. På den negative siden må nevnes den noe maskinmessige behandlingen man får når man kommer. Kjøp matbillett-velg drikke (lite utvalg og ingen oversikt/vinkart), då kan du gå opp i 2. etg og spise. Veldig hektisk stemning, lite personlig og imøtekommende service.

1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Hvis du bare skal innom å ta en is så får man ikke parkere båten fordi det er spiseplikt. Vi hadde ikke noe annet valg enn å spise middagen der og maten var rett og slett elendig! Fint sted og fin strand. Service og mat får stryk!…

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, polsefarsan
Anmeldt 24. mai 2021

Flott utseende på stedet, men innholdet er en katastrofe. Ikke kom for tidlig, da blir du bortvist fra stranden...

Dato for besøk: juni 2020
Takk, CarinaOslo

Har du vært i Villa Malla? Del dine erfaringer!