“Båttur i Oslofjorden ”
Anmeldelse av Villa Malla

Villa Malla
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Filtvet
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Siden åpningen sommeren 2007 har Malla blitt et populært samlingspunkt for lokale hytteeiere og fastboende. Båtfolk og tilreisende fra hele Østlandet har også funnet veien til Filtvet, som ligger en knapp time sør for Oslo. Villa Malla tilbyr sine gjester en rikholdig buffet med smaker fra hele Middelhavet og fristelser fra grillen.
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

450,- for buffé er alt for drøyt. Grensa for barn er 9 år. Vi snudde da vi hørte prisen. Dro til Drøbak isteden.

2  Takk, h_konh256

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

350 kr for en middels lunsjbuffé er i drøyeste laget. Akkurat den samme som for 3 år siden og 4 år siden. Kjedelig mat, helt ok, men ikke til den prisen. Trodde virkelig de kunne fornye seg.
Hadde jeg i tillegg visst at de tok 25 kr for munnbind og 28 kr for en flaske vann fra springen hadde jeg snudd i døren. Det ble bare lagt til uten å informere oss.
Utrolig synd at man ikke kan få en god matopplevelse og service på et sånt flott sted.

7  Takk, ElisabethT364
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Ikke spesielt hyggelig velkomst. Lite utvalg i buffeten, Kalkun og svinekjøtt pluss tilbehør. Lite dessert. Stiv pris: 350 kroner som ikke dekker hverken vann eller kaffe: 28 kroner for flaske vann og 45 kroner for liten kaffekopp. Er vel det man kaller en turistfelle? Her bør man skjerpe seg. Fin utsikt og område trekker opplevelsen opp fra 1 til 2.

2  Takk, Vacation02997403005
Anmeldt 27. juli 2021

Eneste dette stedet har å tilby er at det ser fint ut. Uhøflig sjef i køen. Står forøvrig mye i kø der. Eneste gangen en servitør kom bort til bordet var for å be oss om å rydde opp etter oss. 350kr for en buffet som er vært 50kr. Flaut bare. Synd at dette er standarden på et så fint sted. Kommer ikke tilbake. Dårligste jeg har vært borte i i Norge.

3  Takk, Anders L
Anmeldt 25. juli 2021

Ble møtt av lite hyggelige ansatte, som snakket stygt til gjestene foran alle. Ekstremt dårlig struktur på koronaregistreringen, hvor folk sto som sild i tønne. Vanskelig eier, som ikke klarer å snakke på en respektabel måte ovenfor sine gjester, og henger ut folk høyt slik ar alle hører hva som blir sagt. Allerede tidlig snudde jeg og min vennegjeng i døra etter å ha blitt anklaget for å snike oss inn, og snylte når vi ikke var klar over stedets mange, og IKKE synlige regler. Vi hadde store planer om å spise der og legge igjen litt penger i baren men svært glad jeg ikke har lagt igjen en eneste krone.

3  Takk, 478jannickel

Har du vært i Villa Malla? Del dine erfaringer!