“Dårlig”
Anmeldelse av Villa Malla

Villa Malla
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Filtvet
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Siden åpningen sommeren 2007 har Malla blitt et populært samlingspunkt for lokale hytteeiere og fastboende. Båtfolk og tilreisende fra hele Østlandet har også funnet veien til Filtvet, som ligger en knapp time sør for Oslo. Villa Malla tilbyr sine gjester en rikholdig buffet med smaker fra hele Middelhavet og fristelser fra grillen.
Anmeldt 21. august 2021

Skulle en tur på stranda på villa malla i dag, men fikk ikke lov til og dra på stranda for at jeg ikke skulle spise der. Nå er det ikke villa malla sin strand og alle skal være velkommen! så har bestemt meg at jeg skal dra på. stranda igjen og ta med mat og drikke hjemme i fra. dem får bare ringe politiet får dem har ikke lov til og nekte folk!

2  Takk, didriks2019

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Drøy pris for enkel buffét. 450,- for middag som ikke inkl. vann og kaffe. Priser er umulige å finne på nettsiden. Kun gavekort for lunsj til 2 personer til 1400,- som oppgitt pris uten drikke. Altså ser det ut som det koster 700 - for en lunsj! Ved henvendelse får man oppgitt riktig pris, men virker tungvint og må avskrekke folk fra å komme hvis ikke dobbeltsjekker pris. Serverer iskald rødvin og får ikke informasjon om vinutvalg ved forespørsel. Kun spørsmål om man skal ha rødt eller hvitt. Vonde og tørre kjempereker fra grill som man skreller selv. Ellers friterte scampi som skalldyralternativ. Tørr kylling med bein/knokler. Mye vegetaringredienser til salat, men forventet noe mer spennende på bordet. Friterte auberginer et pluss. Ingen dessertbuffét, kun donuts med sjokolade midt blant maten. Fruktutvalg var kjedelig med appelsin, vannmelon og ananas i skiver. Merkelig at bestikk ikke er ferdig rullet i servietter slik at alle må stappe hender og berøre mer bestikk enn man skal ha selv. Ikke imponert, men fine omgivelser å sitte i ved fint vær.

3  Takk, Tralalei
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

450,- for buffé er alt for drøyt. Grensa for barn er 9 år. Vi snudde da vi hørte prisen. Dro til Drøbak isteden.

2  Takk, h_konh256
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

350 kr for en middels lunsjbuffé er i drøyeste laget. Akkurat den samme som for 3 år siden og 4 år siden. Kjedelig mat, helt ok, men ikke til den prisen. Trodde virkelig de kunne fornye seg.
Hadde jeg i tillegg visst at de tok 25 kr for munnbind og 28 kr for en flaske vann fra springen hadde jeg snudd i døren. Det ble bare lagt til uten å informere oss.
Utrolig synd at man ikke kan få en god matopplevelse og service på et sånt flott sted.

7  Takk, ElisabethT364
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Ikke spesielt hyggelig velkomst. Lite utvalg i buffeten, Kalkun og svinekjøtt pluss tilbehør. Lite dessert. Stiv pris: 350 kroner som ikke dekker hverken vann eller kaffe: 28 kroner for flaske vann og 45 kroner for liten kaffekopp. Er vel det man kaller en turistfelle? Her bør man skjerpe seg. Fin utsikt og område trekker opplevelsen opp fra 1 til 2.

2  Takk, Vacation02997403005

Har du vært i Villa Malla? Del dine erfaringer!