“Skuffede”

Sponvika Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Sponvika
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 23. juli 2020

Altfor lang ventetid på maten, vi ventet i nesten 1 time. Veldig dyrt ift kvalitet og mengde mat man får. Ikke verdt pengene, dessverre.

Takk, DayTrip822289

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk service, de strekker seg langt for at kundene skal bli fornøyde.
Sponvikaburgeren er ALLTID en slager!!!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Annebella120
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

5 sultne gutter som bestilte mat 19.15, nå klokka 20.33 er vi fortsatt like sultne og venter fortsatt på maten

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 402christiana
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Vi var 4 par som besøkte stedet en søndag kveld. Kokken (alene) hadde allerede servert 180 middager, og det var nesten bare burger igjen. Då alle 8 bestilte burger.
Det var nydelig. Hjemmelagde!! Burgere med normalt tilbehør. Vi ble positivt overrasket.
Stedet anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 822perv
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Et lite, men hyggelig vertshus, med marina.
med mye intimkonserter i løpet av sommeren.
Det er god mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Janne K

Har du vært i Sponvika Vertshus? Del dine erfaringer!