“Generelt for dårlig”

Sponvika Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Sponvika
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Møkkete servise og bord. For enkel og smakløs mat og for lang ventetid. Synd at ett spisested som ligger så flott til ikke klarer å levere bedre.

Takk, Petter Bjerke F

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi var fire par som besøkte stedet. Flott beliggenhet ved sjøen, meget hyggelig betjening. Ddn delen var topp.
Vi har fast besøkt stedet i flere år. Burgeren med tilbehør har vært en fryd for øye og gane. Denne gang var den en trist opplevelse. Det eneste som var som før var prisen, svært høy. Jeg spiste biffsnadder som var tyggegummi. Jeg nevnte dette for personalet, og de var enig i at dette måtte de ta tak i. Vi kommer igjen, og regner med at dette forbedres.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 822perv
Anmeldt 23. juli 2020

Altfor lang ventetid på maten, vi ventet i nesten 1 time. Veldig dyrt ift kvalitet og mengde mat man får. Ikke verdt pengene, dessverre.

Takk, DayTrip822289
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk service, de strekker seg langt for at kundene skal bli fornøyde.
Sponvikaburgeren er ALLTID en slager!!!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Annebella120
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

5 sultne gutter som bestilte mat 19.15, nå klokka 20.33 er vi fortsatt like sultne og venter fortsatt på maten

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 402christiana

Har du vært i Sponvika Vertshus? Del dine erfaringer!