Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
20 personer ser pÄ dette hotellet
Frokost inkludert
Bli belĂžnnet med One Key
ZenHotels.com
travelup.comUSD 273
Trip.comUSD 321
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
5–10 av 6 121 anmeldelser
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Var veldig fornÞyd med stedet God service og rent og pent Veldig fin beliggenhet Var pÄ tre forskjellige bÄtturer som kan virkelig anbefales
Stranden var det en del mudd pÄ bunnen og koraller SÄ badesko anbefales pÄ det sterkeste

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 909hilden
Anmeldt 6. januar 2018

Veldig fint hotell med fantastisk beliggenhet og utsikt.Bildene lyver ikke; det er faktisk slik det ser ut!

Likte spesielt det lille ekstra de hele tiden gjÞr for at gjestene skal ha det komfortabelt, som f.eks rolig gitarspilling og sang under lunsjen, et kor som sang julesanger utenfor restauranten pÄ julaften og 1.juledag, julenissen som ankom med sjÞfly og delte ut fine gaver til alle barna, invitasjon til "management cocktails" etc.

Selv om hotellet var helt fullt bar ikke servicen preg av dette. Det var alltid sÄ mye folk pÄ jobb at man knapt mÄtte vente noen sekunder pÄ Ä bli servert mat og drikke.

Vi gjorde diverse eksterne utflukter, som bÄttur til Ile aux cerfs og svÞmming med delfiner pÄ vestkysten, men den aller beste turen finnes faktisk rett utenfor dÞra; katamaran til Bernache Island med "The boat house team" fra hotellets egen brygge.
Kevin og hans kolleger sĂžrget for topp stemning og serverte oss nydelig mat og drikke

Det eneste som trekker litt ned for vÄr del var at sengene var ganske harde, men dette er vel smak og behag:)

Vi hadde et herlig opphold pÄ alle mÄter, og skal definitivt tilbake til Zilwa en gang.

Romtips: Be om "beach front". Vi hadde en nydelig utsikt fra rommet
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Espen B
Anmeldt 16. oktober 2017

Alt var helt topp. Kjempeservice og nydelig mat. Nydelig utsikt. Mauritserne er ett vennlig folkeslag som vil det beste for deg. Katamaranturer bÞr oppleves. Trivelige og hÞflige selgere pÄ stranden som tar nei med ett smil.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, tempotrond
Anmeldt 18. juli 2017

Vi bodde her i mars i 5 dager med vÄr to Är gamle datter. Dette hotellet er drevet av lokale noe som er et stort pluss da pengene du legger igjen ihvertfall blir igjen i landet. Resorten er ganske ny og rommene er veldig freshe og moderne. Hele omrÄdet er utrolig vakkert og strendene veldig bra. Det er flere strender man kan ligge pÄ noe som gjÞr at stranda aldri fÞles overcrowded. Deilig sand og varmt deilig vann. Det er flere basseng hvor det ene er barnebasseng. Barnebassenget er fylt med smÄ hvite steiner, noe som vÄr datter synes var veldig gÞy Ä leke med, og vi tilbragt mye tid der. Vi hadde halvpensjon og mÄtte derfor betale for lunsj. Vi prÞvde begge stedene som serverer lunsj men anbefaler Ä styre unna den restauranten som ligger nÊrt stranda og tilbyr buffet. Maten der var ikke sÊrlig bra og prisen altfor hÞy i forhold til kvalitet. Da var stedet like ved trappa for loungeomrÄdet bedre med hyggeligere priser. Restauranten med frokost og middagsbuffet var veldig bra med meget bra variasjon til middag. Vi prÞvde ogsÄ den indiske som ogsÄ er inkludert hvis man har halvpensjon. Menyen var ikke stor men maten var god. Her mÄ man reservere pÄ forhÄnd for Ä fÄ bord. Alt i alt et meget bra opphold og vi ville definitivt bodd her igjen.

Romtips: Reisende med barn bĂžr velge ground floor
Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Naturlig_Kritisk
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Det er mye Ä glede seg over pÄ Zilwa; palmer, god temperatur hverken for varmt eller kaldt med fin bris, flott utsikt og mat. NÄr det er sagt var det en del momenter som ikke levde opp til forventningene. Mottagelsen opplevde vi som heller lunken og dette ga ingen god start. Det var flere dyktige ansatte, men dessverre var servicen totalt sett ikke god. Det var gjennom hele oppholdet gjentatte mindre utfordringer som i seg selv ikke er avgjÞrende, men nÄr disse gjentar og gjentar seg, blir noksÄ irriterende. Dette kunne for eksempel vÊre at kaffen som du bestiller etter maten aldri kommer, selv etter gjentatt purring, eller at man ikke fÄr hÄndduker etter roomservice har gjort rent, eller vannet som du bestiller aldri dukker opp. Glipper skjer, men ikke til nesten alle mÄltid. Ellers opplevde vi at rommene kunne vÊrt rengjort bedre. Vi endte opp med Ä bade i bassengene, da sjÞen var uklar. Sanden er heller ikke den beste, sÄ badesko er et must. Vi valgte Ä spise flere ganger pÄ den indiske og mauritiske restauranten og opplevde maten her som svÊrt god. Servicen pÄ den indiske restauranten var svÊrt god. Styr unna den kinesiske, der smakte all maten helt likt og var veldig lite spennende. Vi booket ogsÄ massasje, men dette var veldig middelmÄdig. BÄde behandling og anlegg. PrisnivÄet sto ikke i forhold til kvaliteten pÄ spaet dessverre. Til tross for at vi hadde forsikret oss to ganger om transport og tidspunkt for avreise til flyplassen, hadde hotellet glemt dette nÄr vi skulle dra. Dette ga heller ikke den beste avslutningen. Det er stort forbedringspotensial for dette hotellet og vi kommer nok ikke til Ä legge ferien hit igjen da det finnes sÄ mange andre alternativer.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Ane F
H0tels_Management, General Manager pÄ Zilwa Attitude, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Dear Ane,

We thank you for your feedback which we regret is not what we would have expected.

We are however glad that you appreciated the location of our hotel and the culinary proposal.

We read your comments with great attention and we assure you that this is not the standard of Zilwa Attitude. Each point has been comprehensively reviewed with all concerned teams and we are taking all necessary measures to address the issues to further improve our services and facilities.

We would like to apologize for the inconveniences faced in the restaurants and in the room. Kindly note that we have an ongoing training program for all our Family Members.

With regards to the beach, we have decided as much as possible to protect the environment and therefore not interfere with the lagoon depth. However, we do provide numerous free daily snorkeling trips, so that the most active swimmers may enjoy the clear, deeper lagoon right in front of the hotel.

Concerning the transfer, this was done via your Tour Operator. After our query with the ground hander we found that the driver came on 08/07/7 to query at the porter’s desk. They have had your name on the list but there was a misunderstanding as you have booked the room until the next day.

We hope that we will have the chance to welcome you back at Zilwa Attitude.

Kind regards,

Guillaume Tyack