44 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 282
Official SiteUSD 327
Prestigia.comUSD 331
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi var på hotellet 2 dager før et cruise, skulle gjerne vært mye lengre. Flotte rom og anlegg. Stort utvalg og veldig god mat til frokost, lunsj og middagsbuffet. Vi hadde all inklusiv. Serviceinnstilt personale. Litt langgrunt på den ene stranda, men flotte strender og bassengområder (var flere). Anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 749elinr
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Var veldig fornøyd med stedet God service og rent og pent Veldig fin beliggenhet Var på tre forskjellige båtturer som kan virkelig anbefales
Stranden var det en del mudd på bunnen og koraller Så badesko anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 909hilden
Anmeldt 6. januar 2018

Veldig fint hotell med fantastisk beliggenhet og utsikt.Bildene lyver ikke; det er faktisk slik det ser ut!

Likte spesielt det lille ekstra de hele tiden gjør for at gjestene skal ha det komfortabelt, som f.eks rolig gitarspilling og sang under lunsjen, et kor som sang julesanger utenfor restauranten på julaften og 1.juledag, julenissen som ankom med sjøfly og delte ut fine gaver til alle barna, invitasjon til "management cocktails" etc.

Selv om hotellet var helt fullt bar ikke servicen preg av dette. Det var alltid så mye folk på jobb at man knapt måtte vente noen sekunder på å bli servert mat og drikke.

Vi gjorde diverse eksterne utflukter, som båttur til Ile aux cerfs og svømming med delfiner på vestkysten, men den aller beste turen finnes faktisk rett utenfor døra; katamaran til Bernache Island med "The boat house team" fra hotellets egen brygge.
Kevin og hans kolleger sørget for topp stemning og serverte oss nydelig mat og drikke

Det eneste som trekker litt ned for vår del var at sengene var ganske harde, men dette er vel smak og behag:)

Vi hadde et herlig opphold på alle måter, og skal definitivt tilbake til Zilwa en gang.

Romtips: Be om "beach front". Vi hadde en nydelig utsikt fra rommet
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Espen B
Anmeldt 16. oktober 2017

Alt var helt topp. Kjempeservice og nydelig mat. Nydelig utsikt. Mauritserne er ett vennlig folkeslag som vil det beste for deg. Katamaranturer bør oppleves. Trivelige og høflige selgere på stranden som tar nei med ett smil.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, tempotrond
Anmeldt 18. juli 2017

Vi bodde her i mars i 5 dager med vår to år gamle datter. Dette hotellet er drevet av lokale noe som er et stort pluss da pengene du legger igjen ihvertfall blir igjen i landet. Resorten er ganske ny og rommene er veldig freshe og moderne. Hele området er utrolig vakkert og strendene veldig bra. Det er flere strender man kan ligge på noe som gjør at stranda aldri føles overcrowded. Deilig sand og varmt deilig vann. Det er flere basseng hvor det ene er barnebasseng. Barnebassenget er fylt med små hvite steiner, noe som vår datter synes var veldig gøy å leke med, og vi tilbragt mye tid der. Vi hadde halvpensjon og måtte derfor betale for lunsj. Vi prøvde begge stedene som serverer lunsj men anbefaler å styre unna den restauranten som ligger nært stranda og tilbyr buffet. Maten der var ikke særlig bra og prisen altfor høy i forhold til kvalitet. Da var stedet like ved trappa for loungeområdet bedre med hyggeligere priser. Restauranten med frokost og middagsbuffet var veldig bra med meget bra variasjon til middag. Vi prøvde også den indiske som også er inkludert hvis man har halvpensjon. Menyen var ikke stor men maten var god. Her må man reservere på forhånd for å få bord. Alt i alt et meget bra opphold og vi ville definitivt bodd her igjen.

Romtips: Reisende med barn bør velge ground floor
Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Naturlig_Kritisk