“God sushi”

Gusto di Mare & Sushi Time
Vurdert som nr. 3 av 244 Restauranter i Durres
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi var litt lei av italiensk og fisk så prøvde oss på denne restauranten. Ble veldig positivt overrasket. Nydelig sushi, gode forretter, god vin og hyggelige servitører. Anbefales!

Takk, tinamagrito
Navigator708968, Owner på Gusto di Mare & Sushi Time, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Dear Tinamagrito
Thank you so much for your lovely review.
We will be glad to welcome you again.

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Vært her flere ganger i både store og små grupper. Alltid smilende og imøtekommende personalet. God mat, fantastisk sushi.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bina M
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Hadde en strålende familielunsj med barn på 7 og 9 år. Vi valgte dagens fangst, red snapper. Nydelig mat som ble servert med god vin. Svært god service.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, safarild
Sushi T, Owner på Gusto di Mare & Sushi Time, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Dear
Thank so much for taking your time to write this review.
Our team at Gusto di Mare & Sushi very much appreciate your opinion, and is very happy that you’ve enjoyed your time in our restaurant.
Gusto di Mare & Sushi Time team

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Restaurant som får høy score. Er ikke enig i det. Vi bestilte forrett og hovedrett pluss vin. Forretten glemte de, fisken var grei, ikke noe mer enn det. Rødvinen var kjempebra når den ble servert. Prisen var desidert det dyreste vi opplevde i Albania, skjønner ikke hvorfor. Mye tiggere utenfor gjerdet.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Stenberg2015
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj, maten var fersk og god. Mye utvalgt, også vegetarmat. Hyggelig betjening. Bredt utvalg av sjømat.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Bina M
Sushi T, Owner på Gusto di Mare & Sushi Time, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2019

Thank you for choosing us!
We will be glad to welcome you again.
Gusto Di Mare & Sushi Time team

Reisende som så på Gusto di Mare & Sushi Time, så også på

Har du vært i Gusto di Mare & Sushi Time? Del dine erfaringer!