“Fantastisk mat!”
Anmeldelse av Fly Restaurant

Fly Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 215 Restauranter i Durres
Anmeldt 3 uker siden

En perfekt avslutning på en dag i Durrës. Super mat, god service og nydelig utsikt! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Mona L

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

god mat, fine omgivelser. Få folk som satt inne så god plass der mens ut på varandaen var det mer trangt om plassen.

Dori the waiter was the best waiter

Dato for besøk: august 2019
Takk, 245carina_
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Fly får også alt for høy score. Fantastisk utsikt og en flott solnedgang, men det blir man ikke mett av. Med store forhåpninger bestilte vi vår mat. Min kone fisk , jeg biff og rødvin. Som nesten overalt hadde rødvinen en temperatur på rundt 30 grader. Min kone fikk en liten fisk og jeg fikk en seig biff. Absolutt ingen gastronomisk opplevelse. Besøk de gjerne og sitt på terrassen og se på solnedgangen med ett glass varm vin, spis ett annet sted.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Stenberg2015
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og nydelig mat. Vi var to stykker som bestilte veal 4 pepper, og det var utrolig godt, men litt lite mat med tanke på at det var det var det dyreste på menyen og hvis man er veldig sulten. Utsikten er helt fantastisk og er i seg selv verdt et besøk uansett om man vil spise eller kun ta en drink.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, A2601EXlindal
Anmeldt 30. juni 2019

Beste maten i hele durres by hvis ikke i hele Albania! Anbefaler veal streak 3pepper! Helt nydelig mat! Og hyggelig og morsomt personalet

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Elias J

Reisende som så på Fly Restaurant, så også på

Durres, Durres County
Durres, Durres County

Har du vært i Fly Restaurant? Del dine erfaringer!