“God grillmat”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Spiste her 2 ganger. God service (tatt i betraktning hvor en er), og greie priser på mat grillet på skikkelig kullgrill. Alle spiste kjøtt, så vet ikke hvordan fisken er.

Dato for besøk: september 2019
Takk, frankn670

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat : nydelig stekte brød baller med dip får alle . Spist fritert mix sjømat, pasta med sjømat og biff alt veldig godt ❤️ Hilsen Inger-Marie og Paul

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 259ingermarieb
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Spiste middag her i går, basert på anmeldelsene her på TA, vi ble ikke skuffet. Vi slet litt med å finne frem, da det lå inne feil adresse på kartet. Betjeningen var hyggelig, maten var god. Hadde lokal fetaost og fylt paprika til forrett, og en mikset grill tallerken til hovedrett som vi delte.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, karenmarieh
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte to biff, som var utrolig saftige og gode.hjelpsom og hyggelige servitører og et veldig fint sted. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, A2601EXlindal
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Grei mat og hyggelig betjening. Morro at de steike biffen ute på grill og ikke i stekepannen.

Stikker gjerne innom igjen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Rune_Kjaer

Reisende som så på Troy Piceri Grill House, så også på

Durres, Durres County

Har du vært i Troy Piceri Grill House? Del dine erfaringer!