Anmeldt 20. juni 2018

Vi har vært på dette hotellet to ganger. Servicen er fantastisk og du føler deg virkelig velkommen der. Betjening helt suverene, samme med eiere. Rommene helt perfekt, store balkonger, frokost super, servitører er av topp karakter. Vi gleder oss veldig til opphold her under Ski VM.

I det hele finner vi ikke noe negativt etter to besøk. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, bjornwestbye
FamilieOelhafen, Inhaber på Hotel Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Dear Guest!

Thank you so much for your amazing feedback here on TripAdvisor!

It's our pleasure to have been able to convince you with our hotel services and quality for the second time.

We are very glad to hear, that you had an amazing stay in our Central! Your motivating words we will forward to our team

Look forward to welcome and spoil you again soon in our Hotel

Your Family Ölhafen

Anmeldt 27. mai 2018

På vei til Kroatia, hadde vi en overnatting på hotel Central. Fine fellesareal, mens rommet vi fikk tildelt har behov for oppgradering/modernisering, og da særlig badet. Bra frokost med noe for enhver smak. Svært sentral beliggenhet med parkering i kjeller mot vedlegg.

Beliggenhet: 5. Romstandard: 3,5

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, benten2017

Dear Guest!

Thank you for staying at Hotel Central and for sharing your experiences with many travelers on TripAdvisor.

The opinion of our guests is a very important part in our hotel and we handle all them with care.

We hope in some time you will give us again the chance,
the fully convince you of our Hotel Central-Quality and remain

with kind regards from Seefeld,

Family Ölhafen

Anmeldt 8. februar 2018

Vi var en gruppe på 16 personer som tilbrakte en uke med aktiv skiferie med utgangspunkt i dette hotellet. Dette familie-hotellet får deg virkelig til å føle deg velkommen. Vertskapet tar imot gjestene og resten av betjeningen er meget hyggelige og dyktige. Rommet vårt var stort, med et romslig og flott baderom og med balkong. Et ekstra pluss til betjeningen som ryddet vårt rom (105)og arrangerte dyner og puter på en kreativ og morsom måte i tillegg til utmerket renhold.
Frokosten og middagen var både variert og velsmakende og med flere alternativer.
Vinsmaking og en deilig spa-avdeling i kjelleren gir oppholdet et ekstra pluss.
Hotellets beliggenhet er ideell for shopping eller annen aktivitet: dans etc.
Også kort vei til skistadion og Olympiabadet.
Det er 3. gangen jeg har brukt dette hotellet og kort sagt:- dette hotellet kan anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sigfred2014
Anmeldt 24. september 2017

Her blir du tatt i mot som et familiemedlem av hele staben. Oppmerksomhet mot gjestene er av ypperste klasse, og du blir vikelig satt pris på som deres gjest. Dette hotellet er vårt faste overnattingssted i Tyrol når vi er på ferie. Utmerket utgangspunkt for vandring i fjellene, sykkelturer, bilturer eller bare å slappe av. Flotte rom, utsøkt mat, vellness område og vi kan anbefale halvpensjon med nydelig middag. Planlegger allerede neste tur

Romtips: Alle rom er av høy standard
Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, June_Bjoern2015
Anmeldt 25. juli 2016

Kjempefin atmosfære. Som å komme hjem. Uvanlig serviceinnstilt personal og hotel-ledelse. Deilige rom med balkong. Uovertruffen frokost og aftens. Som navnet -svært sentralt. Bodd der fire ganger og som alltid en fornøyelse

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, oddleiv m