“Et "must" på besøk i Seefeld!”
Anmeldelse av Restaurant Wildmoos Alm

Restaurant Wildmoos Alm
Vurdert som nr. 5 av 59 Restauranter i Seefeld i Tyrol
Kjøkken: Østerriksk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. februar 2018

Denne restauranten besøker vi hver gang vi er på skiferie i Seefeld. Det er den første av flere hytte/restauranter langs løypene her, men er helt klart den mest besøkte og populære. Her er bestandig mye folk, høy stemning, god mat og betjening som gjør sitt ytterste for at folk skal trives. Innredning og "utsmykking" må oppleves. Den er et kapittel for seg med utstoppede dyr, fotball-vimpler /bilder og masse annet som er med på å skape en helt spesiell atmosfære. Når en går fra dette stedet er det med smil om munnen og en opplevelse rikere.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sigfred2014

Anmeldt 4. mars 2017

God hjemmelaget mat som serveres i et utrolig sjarmerende og artig sted. Bra service og mye hyggelige folk. Alltid fult her.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, lineo180
Anmeldt 3. august 2016

fantastisk velkomst når vi kommer opp til restauranten
ferdig dekket bord og flere lederhosenkledde mennesker som synger og ler.
her føler vi oss velkomne, schnitzelen er ferdig banket, for en smak og stemning
helt herlig

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ernstgreger
Anmeldt 14. februar 2016 via mobile enheter

God mat fra godt kjøkken, god atmosfære,Utendørsserveringen var stor . Høydepunktet var selvbetjening av husets snaps

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, larsj898
Anmeldt 13. januar 2014

God mat og flott stemning. Er vi i Seefeld må vi alltid en tur til Wildmoosalm med sin sjarm er den spesiell. Gå en tur på ski opp eller ned eller en middag på kvelden kan anbefales.

Dato for besøk: desember 2013
1  Takk, kjerstik181

Reisende som så på Restaurant Wildmoos Alm, så også på

Seefeld i Tyrol, Tyrol

Seefeld i Tyrol, Tyrol

Har du vært i Restaurant Wildmoos Alm? Del dine erfaringer!