“Herlig mat ”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Dette fine stedet ligger rett ved stranden, med luftige plasser og fin utsikt over stranden i Plakias. Her ble vi tatt godt imot og vi fikk bestilt med god hjelp av den hyggelige betjeningen. Maten kom raskt,og den var nydelig. Vi prøvde oss på de gode greske rettene, kleftiko og stifado, helt supert. Vi hadde en hyggelig kveld her,og kommer nok tilbake hit. Anbefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, 474terjeg

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale som ønsket oss fint velkommen og som forklarte hele menyen. Ikke helt fornøyd med maten vi fikk, da biffen var stekt for lenge.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, sirigottenborg
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Valgte stedet for beliggenhet ved sjøen og fikk et fint bord nederst mor stranden.

Fikk servert deilig mat av veldig vennlige og hyggelige servitører.

Stemningen var behagelig og utsikten fantastisk i solnedgangen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 837kjetilk
Anmeldt 1. mai 2014

Vi har igjen besøkt Sofia og maten var fortsatt like god som sist vi var der. Godt utvalg av retter på menykartet.
Hyggelig personale og god service. Ligger sentralt til ved havnen med flott utsikt over vannet. Kan anbefales

Dato for besøk: april 2014
    • Atmosfære
Takk, Helene R
Anmeldt 4. juni 2013

Fikk veldig bra mottagelse her, hyggelig personale som lyttet til hva vi ønsket, og kom med bra anbefalinger. Spiste en Ribeye som var særdeles stor, perfekt stekt og veldig god. Fikk en salat med en hjemmelaget dressing med sennep, honning og appelsin. Nydelig! Lite men OK vinkart

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
Takk, Eddie S

Reisende som så på Sofia, så også på

Plakias, Agios Vasileios Municipality

Har du vært i Sofia? Del dine erfaringer!