“God mat”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Fin utsikt over havet. Kan velge om man ønsker å sitte innendørs eller utendørs. Hyggelig betjening…….

Takk, sirigottenborg

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Dette stedet er et koselig og fint sted som det alltid er mye folk på, så det er best å være tidlig ute eller bestille bord. Vi fikk bestilt raskt og det tok ikke lang tid før maten var på bordet. Maten vi spiste var ikke noe høydepunkt akkurat, men midt på treet. Vi hadde goat kri kri og ovnsbakt kylling, jeg syns maten var litt ovetkokt og lite smaker. Men selve restauranten var koselig og betjeningen var hyggelig. Greit nok.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 474terjeg
Anmeldt 27. mai 2019

Første kveld i Plakias spiste vi hos KriKri. Valgte hver vår pizza og de var perfekte. Passe størrelse, god bunn og godt tilbehør på toppen. En god start på noen dager i denne deilige landsbyen.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, eigilm2013
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Dette stedet som ligger med utsikt mot havnen i Plakias, er et koselig og fint sted. Det er alltid mye folk her, så det er best å være tidlig ute for et godt bord. Stedet er også reint og fint og maten smakte godt. Betjeningen var blide og hyggelig så vi koste oss, vi kommer nok garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 474terjeg
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk god pizza.
De har ikke barnemeny, men lager en mindre porsjon av vanlig meny til halv pris

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eivind73

Reisende som så på Kri Kri, så også på

Plakias, Agios Vasileios Municipality

Har du vært i Kri Kri? Del dine erfaringer!