Anmeldt 5. mai 2017

Fin beliggenhet ved strandpromenaden. Badestrender utenfor strandpromenaden.
Lun solterasse bak hotellet m ok basseng. Mange solsenger.
Rikholdig frokost.
Flotte turmuligheter til fots eller m sykkel
Mulighet for båt-turer.
God forbindelse til Palma, tog-trikk (turist-pris), buss rask og billig.

Romtips: Rom m sjøutsikt mer utsatt for "gatestøy"
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Knut24
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Vi hadde et studio mot sjøen. Flott utsikt, men man må påregne en del støy fra folk samt musikk på kveldene. Ok frokost, men ikke mye variasjon. Bra rengjøring og skift av håndkle flere ganger til uken. Høflig og vennlig personale. Poolen på baksiden av hotellet er liten. Behagelige solstoler, men det blir veldig innestengt når solen står på hele dagen. Stranden på andre siden veien er smal og temmelig full, så det er ikke noe særlig å ligge der. Stranden er finere lengre inn mot sentrum. Vi spiste ikke på hotellet om kvelden, men spiste litt forskjellige steder. Vi liker ikke så godt den musikken som spilles på kvelden, men det ser ut til å være populært blant mange. Frokosten inntas både inne og ute på strandpromenaden. Vi syntes det er hyggelig å sitte ute, men vi skulle ønske at det også var røykfritt ved borde rett utenfor hotellet når folk spiser. Det er sittegrupper på den ene siden uten for baren, og der går det an å røyke.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, caml245
Anmeldt 1. august 2016

Vi reiste med Ving og bodde i en toroms leilighet. Vi ble skuffet. Bilder stemmer iallfall ikke med virkeligheten. Nedslitt og delvis møkkete. Dusj var ødelagt, vindu likeså. Kraner på kjøkken og håndvask bad fungerte svært dårlig. Som sagt vi bestilte 2 roms fordi vi liker å lage litt middag osv selv. Dette blir vanskelig når man får en leilighet som er så dårlig utstyrt somvår var. Det var kopper, asjetter, glass og bestikk. Det var det. Til gjengjeld var hotellets personale de hyggeligste mennesker man kan møte på. Veldig hjelpsomme og gjestfrie. Frokostbuffen var veldig bra. Hotellets beliggenhet er jo bare fantastisk. Når det gjelder standard på bosted tror jeg faktisk man får bedre standard om man booker selv, enten direkte til hotellet eller via bookingtjenester. Alt i alt var vi fornøyde. Mulig vi drar tilbake, men overhodet ikke med Ving.

Romtips: Mot havet. Fantastisk utsikt.
Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, Else G
Anmeldt 23. februar 2016

Et fint hotell med en praktfull beliggenhet. Alle vi møtte var vennlige og hjelpsomme. Veldig stas en søndag hvor alke de lokale var på by'n. Da blir det alltid litt ekstra også for oss utlendinger. God mat i restauranten var det også.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Morten A
Anmeldt 22. desember 2015

Etter mange turer til Port Soller falt valget denne gang på Hotell Marina på Repic-stranda.
Et heldig valg etter vår mening. Vi hadde et frontrom med utsikt mot havna. Dette må du betale en tusenlapp mer for.
Passe store rom og bad. Safe på rommet. Frokosten var grei. Betjeningen hadde bra serviceinnstilling.
Et velutstyrt bibliotek gjør at mangler du lesestoff, så kan hotellet tilby deg det.
Bassenget på baksiden var lite og området som var noe innestengt, var en "hot" plass i begynnelsen av juli. Da var det kort vei til en god badestrand rett ut av hotellet.
Hotellet anbefales. Vi var der en uke.

Romtips: Order rooms for seaview
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, bjse