Kimmi K
Sandefjord, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020via mobile enheter
We got 2 amazing glamping domes, they are availabel to book.
kr 1 346
    kr 1 495
  • Vio.com
9.5 km fra Barnas Camping Teksten
Svømmebasseng
Frokost med utsikt over kanalen og slusene.
kr 1 195
  • eDreams
19.0 km fra Barnas Camping Teksten
Se flere hoteller i Gvarv
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Stort og fin plass til alt fra Telt, camplet, Campingvogn og Bobil.
Her har du store områder å boltre deg på.
Kjempehyggelig betjening og koselig kiosk med mulighet til å bestille bakevarer til dagen etterpå.
Store områder med lekeområder, fine badeplasser ved elva. Mulighet til å låne Kano og Tråbåter.
Kort vei til Sommerland i Bø og Bø , Seljord og Notodden.
Prisen for vogn eller bobil med strøm er 250 kr døgnet , rimligere finner man ikke i dette området. Absolutt å anbefale. Jeg kommer mer en gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jackai
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi pakket campingvogna og tok turen til «barnas camping»! Vi har hatt en koselig lang helg med supert vær ☀️ renholdet på sanitær anlegget kunne vært bedre, og lekeplassen var litt gammel og lite anvendelig for de minste barna (1,5 og 2 år). Koselig med en liten kiosk der man kunne ta en pause fra stranda for å kjøpe seg en is 🍦

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, mailinnf
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

For så vidt en grei campingplass.
Lekeplassen er gammel og slitt og kunne med fordel hatt en oppgradering.
De er flinke å stenge lekeplassen slik at det er ro kl. 22.00.
Det som er veldig dumt er at vannet i elva som omkranser campingplassen er forurenset slik at de som får i seg vannet når de bader blir syke. Vi hadde 2 barn med oppkast i teltet. Ingen informasjon om dette i forkant men de var klar over problemet når vi tok det opp etterpå. De mente det var vår egen feil og at det er slik i alle vann.
Hadde vi fått beskjed om badevannet da vi kom ville vi hatt mulighet til å ta hensyn ved bading i vannet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Egil M
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Kjempefin camping for store og små!Stort pluss at det både er strand,lekeplass og dyr på samme sted.Det ligger sentralt ifht Bø og Gvarv med butikker og alt man måtte trenge.Hyggelig personell,fine omgivelser og gode aktivitetsmuligheter. Sanitæranlegget var helt ok. Det som trekker litt ned er at lekeparken var slitt,og trenger opprustning! De reklamerer med at de er en familiecamp så derfor burde dette vært bedre.Spesielt vannskliene, og gjerne mer lekeutstyr til de aller minste barna.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Camilatte
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk campingplass for både unge og vaksne! 😃
Hyggelige personale som møter deg med eit smil og som yter det lille ekstra. 🙂
Sjarmerande med tidlegare eigar som suser rundt i gammal golfbil og slår av ein prat med gjestene.
Campingen har ein stor leikeplass med mulighet til diverse aktiviteter. Zip-line, hoppepute, sandkasse og Tarzan-løype mm.
Campingen ligg flott til langs Bøelva, med fleire fine badeplasser, med sklie og slengtau ut i vatnet.
Det er også mulighet til å leige kano/trøbåt og padle langs elvebredden.
Campingen tilbyr også muligheten til å bestille rundstykker/brød frå lokalt bakeri til frukosten dagen etter. NAM! 😃
Alt i alt, lagt opp til ein fantastisk hærlig ferie!
Me kjem gjerne igjen! 🙂

Dato for oppholdet: juli 2017