“Kjip burger.”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Beskrivelse: Aarnes Kafeteria ligger plassert ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv, med skjermet uteplass og nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager. Det er enkel adkomst og godt med parkeringsplasser både for personbiler og større kjøretøy. Området er lagt godt til rette for bevegelseshemmede med egne parkeringsplasser og separat toalett. De store lyse lokalene med høyt til taket og plass til 180 personer har en hyggelig atmosfære. Det finnes bord i ulike størrelser for både mindre og større grupper. "Vi i Aar­nes­grup­pen har en lidenskap vi gjerne vil dele med deg, en lidenskap til god mat laget fra bunnen av, med røtter i norske tradisjoner" Vi ønsker å vise at tradisjonsmat kan være både nyskapende og spennende. Ikke minst skal det være enkelt å velge kvalitet, også i en travel hverdag. Aarnes Kafe­te­ria har vært drevet uavbrutt av den samme fam­i­lien siden 1973. Som gjest i kafeteriaen skal du alltid kjenne deg velkommen og bli servert velsmakende mat lagd fra bunnen av.
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Er vanligvis fornøyd med maten her, men skal du ha burger bør du heller dra på et gatekjøkken. Denne burgeren var verre enn de du får kjøpt på bensinstasjoner. De andre rundt bordet bestilte bakt potet, som var tørr, pannekaker som var lunka og biffsnadder som faktisk holdt en god standard og kan anbefales. De pleier å ha god mat her så det er synd at noen retter trekker ned.

2  Takk, Viddjo

Anmeldt 5. oktober 2018

Kafe på veien mellom Bø og Ulefoss (Gvarv) med nydelig mat. Jeg spiste den beste karbonade jeg har fått, noen gang. Godt utvalg i middag og desserter. Kunne kanskje vært litt mer på, når det gjaldt rydding og vasking av border.

Takk, 394gunnari
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste sommerbiff og ørretfilet. Kan anbefales. God service, rask servering med full restaurant

Dato for besøk: august 2018
Takk, BrittKarinJ
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Endelig en trivelig kafeteria hvor du slipper å få pommes frites eimen midt i fleisen når man lukker opp døra.
Her serveres god tradisjonell husmannskost og andre fristelser som bør falle i smak til folk flest,store porsjoner til overkommelig pris.
Rikholdig innhold på menyen,noe for enhver smak med sans for normal kost.
Kjøttkakene og lapskausen smakte fortreffelig hjemmelaget!
Stopper gjerne her en gang til

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, crazycooler
Anmeldt 30. august 2017

På vei hjem fra Rauland er obligatorisk med en stopp på Aarnes Kafeteria.Dette er jo kafeteriaen du aldri går sulten fra.Vi var litt for tidlig for middag,men fikk servert en nydelig eplekake med is.Servert med et smil av hyggelig betjenig.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Pero391

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!