“Middag på hjemveien”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Beskrivelse: Du finner oss ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv, kun 15 min fra Bø. Med nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager kan du nyte din middag i våre lyse og trivelige lokaler. Området er lagt godt til rette for bevegelseshemmende, med egen parkeringsplass og separat toalett med grei adkomst. Aarnes Kafeteria har vært drevet uavbrutt av den samme familien siden 1973. Grunnkonseptet er god norsk hjemmelaget mat, samtidig er vi også åpne for nye trender og matvaner. Velsmakende varmretter koldtbord i mange varianter, snitter desserter og kaker står på vår rikholdige meny. Vi kan tilby alt fra tradisjonsmat til a’la carte og andre internasjonale retter. Større festmiddager og servering på store stevnearrangement med flere tusen deltakere er heller ikke noe problem. Ingen oppgave eller utfordring er for stor.
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag der på hjemveien fra skikkelig skogstur. Deilig mat, vi valgte tre ulike retter. Det tok ikke lang tid før den var servert, og sultne som vi var ble den raskt fortært.

Takk, RolfH682

Anmeldt 21. mai 2020

Dere som gir denne kjeden 4 og 5 stjerner kan umulig vite va god mat er. Skam dere, Når man bestiller biffsnadder og det er 4-5 biffstrimler til 199kr + en hau med paprika. Dette er et sted som jeg anbefaler alle å styre unna.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, thi76
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Sentralt plassert ved RV 36. Riktig god mat og rikelige porsjoner. Vi hadde middag, kjøttkaker. Skikkelig godt og mye på tallerkenen. Rask servering. Rent på toaletter og ellers. Hyggelig og koselig.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 63 213
Anmeldt 6. september 2019

Var en tur på østlandet.vi kjørte over haukelid .så skulle vi ha middag og stoppet på aarnes kafeteria.her var det stort utvalg.vi kjøpte biff.og den var kjempe god,store talerkner og en gratis kaffe også.meget hyggelig betjening.her er det mange som spiser det er faktisk kø noen ganger .Meget god mat.Kan anbefales

Dato for besøk: august 2019
Takk, jan5912
Anmeldt 16. juli 2019

Lunch med unga 7 og 4, barenemenyen kjøttkaker så litt stuslig ut med en kake, brun saus og la først på en potet men fikke heldig vis en til. Hadde sett litt bedre ut med litt grønsaker.
Selv egg og bacon, En skive med to baconskiver og et egg.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Eirik B

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!