“God mat og flott service”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Beskrivelse: Aarnes Kafeteria ligger plassert ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv, med skjermet uteplass og nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager. Det er enkel adkomst og godt med parkeringsplasser både for personbiler og større kjøretøy. Området er lagt godt til rette for bevegelseshemmede med egne parkeringsplasser og separat toalett. De store lyse lokalene med høyt til taket og plass til 180 personer har en hyggelig atmosfære. Det finnes bord i ulike størrelser for både mindre og større grupper. "Vi i Aar­nes­grup­pen har en lidenskap vi gjerne vil dele med deg, en lidenskap til god mat laget fra bunnen av, med røtter i norske tradisjoner" Vi ønsker å vise at tradisjonsmat kan være både nyskapende og spennende. Ikke minst skal det være enkelt å velge kvalitet, også i en travel hverdag. Aarnes Kafe­te­ria har vært drevet uavbrutt av den samme fam­i­lien siden 1973. Som gjest i kafeteriaen skal du alltid kjenne deg velkommen og bli servert velsmakende mat lagd fra bunnen av.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kjøttkaker med poteter. Fikk spm om jeg ønsket 2 el 2 poteter. Tommel opp. Fikk grønnsaker til. God mat og rikelig posjoner og grei pris. Kan anbefales på det sterkeste å spise her. Ligger rett ved RV 36. Ansatte hadde glimt i øye.

Takk, 894hannes

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag der på hjemveien fra skikkelig skogstur. Deilig mat, vi valgte tre ulike retter. Det tok ikke lang tid før den var servert, og sultne som vi var ble den raskt fortært.

1  Takk, RolfH682
Anmeldt 21. mai 2020

Dere som gir denne kjeden 4 og 5 stjerner kan umulig vite va god mat er. Skam dere, Når man bestiller biffsnadder og det er 4-5 biffstrimler til 199kr + en hau med paprika. Dette er et sted som jeg anbefaler alle å styre unna.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, thi76
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Sentralt plassert ved RV 36. Riktig god mat og rikelige porsjoner. Vi hadde middag, kjøttkaker. Skikkelig godt og mye på tallerkenen. Rask servering. Rent på toaletter og ellers. Hyggelig og koselig.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 63 213
Anmeldt 6. september 2019

Var en tur på østlandet.vi kjørte over haukelid .så skulle vi ha middag og stoppet på aarnes kafeteria.her var det stort utvalg.vi kjøpte biff.og den var kjempe god,store talerkner og en gratis kaffe også.meget hyggelig betjening.her er det mange som spiser det er faktisk kø noen ganger .Meget god mat.Kan anbefales

Dato for besøk: august 2019
Takk, jan5912

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!