“Stødig norsk veikro”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Prisklasse: kr 45 - kr 250
Beskrivelse: Du finner oss ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv. Med nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager kan du nyte din middag i våre lyse og trivelige lokaler.
Anmeldt 28. juli 2020

Aarnes Kafeteria har lang fartstid i distriktet, og har en typisk norsk veikro-meny. Kaféen er nylig bygd ut, og den nye delen er lunere og stillere enn den gamle - finere møbler og mer restaurantpreg. God mat som blir raskt levert. Kaffe inkludert til middag. Toalett i kjeller - ikke så handicap-vennlig.

1  Takk, mummimia

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kjøttkaker med poteter. Fikk spm om jeg ønsket 2 el 2 poteter. Tommel opp. Fikk grønnsaker til. God mat og rikelig posjoner og grei pris. Kan anbefales på det sterkeste å spise her. Ligger rett ved RV 36. Ansatte hadde glimt i øye.

1  Takk, 894hannes
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag der på hjemveien fra skikkelig skogstur. Deilig mat, vi valgte tre ulike retter. Det tok ikke lang tid før den var servert, og sultne som vi var ble den raskt fortært.

2  Takk, RolfH682
Anmeldt 21. mai 2020

Dere som gir denne kjeden 4 og 5 stjerner kan umulig vite va god mat er. Skam dere, Når man bestiller biffsnadder og det er 4-5 biffstrimler til 199kr + en hau med paprika. Dette er et sted som jeg anbefaler alle å styre unna.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, thi76
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Sentralt plassert ved RV 36. Riktig god mat og rikelige porsjoner. Vi hadde middag, kjøttkaker. Skikkelig godt og mye på tallerkenen. Rask servering. Rent på toaletter og ellers. Hyggelig og koselig.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 63 213

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!