“God mat”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Prisklasse: kr 45 - kr 250
Beskrivelse: Du finner oss ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv. Med nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager kan du nyte din middag i våre lyse og trivelige lokaler.
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

I dag var det masse folk. Men det god avstand mellom bordene. Tommel opp. God mat. Kommer igjen og kan anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 894hannes

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Veikro med mat som er langt over gjennomsnitt. God mat i generøse porsjoner til rimelige priser. Hyggelig og hjelpsom personell.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Thomas A
Anmeldt 28. juli 2020

Aarnes Kafeteria har lang fartstid i distriktet, og har en typisk norsk veikro-meny. Kaféen er nylig bygd ut, og den nye delen er lunere og stillere enn den gamle - finere møbler og mer restaurantpreg. God mat som blir raskt levert. Kaffe inkludert til middag. Toalett i kjeller - ikke så handicap-vennlig.

1  Takk, mummimia
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kjøttkaker med poteter. Fikk spm om jeg ønsket 2 el 2 poteter. Tommel opp. Fikk grønnsaker til. God mat og rikelig posjoner og grei pris. Kan anbefales på det sterkeste å spise her. Ligger rett ved RV 36. Ansatte hadde glimt i øye.

1  Takk, 894hannes
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag der på hjemveien fra skikkelig skogstur. Deilig mat, vi valgte tre ulike retter. Det tok ikke lang tid før den var servert, og sultne som vi var ble den raskt fortært.

2  Takk, RolfH682

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!