“God mat”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Beskrivelse: Aarnes Kafeteria ligger plassert ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv, med skjermet uteplass og nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager. Det er enkel adkomst og godt med parkeringsplasser både for personbiler og større kjøretøy. Området er lagt godt til rette for bevegelseshemmede med egne parkeringsplasser og separat toalett. De store lyse lokalene med høyt til taket og plass til 180 personer har en hyggelig atmosfære. Det finnes bord i ulike størrelser for både mindre og større grupper. "Vi i Aar­nes­grup­pen har en lidenskap vi gjerne vil dele med deg, en lidenskap til god mat laget fra bunnen av, med røtter i norske tradisjoner" Vi ønsker å vise at tradisjonsmat kan være både nyskapende og spennende. Ikke minst skal det være enkelt å velge kvalitet, også i en travel hverdag. Aarnes Kafe­te­ria har vært drevet uavbrutt av den samme fam­i­lien siden 1973. Som gjest i kafeteriaen skal du alltid kjenne deg velkommen og bli servert velsmakende mat lagd fra bunnen av.
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

I dag var det masse folk. Men det god avstand mellom bordene. Tommel opp. God mat. Kommer igjen og kan anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 894hannes

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Veikro med mat som er langt over gjennomsnitt. God mat i generøse porsjoner til rimelige priser. Hyggelig og hjelpsom personell.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Thomas A
Anmeldt 28. juli 2020

Aarnes Kafeteria har lang fartstid i distriktet, og har en typisk norsk veikro-meny. Kaféen er nylig bygd ut, og den nye delen er lunere og stillere enn den gamle - finere møbler og mer restaurantpreg. God mat som blir raskt levert. Kaffe inkludert til middag. Toalett i kjeller - ikke så handicap-vennlig.

Takk, mummimia
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kjøttkaker med poteter. Fikk spm om jeg ønsket 2 el 2 poteter. Tommel opp. Fikk grønnsaker til. God mat og rikelig posjoner og grei pris. Kan anbefales på det sterkeste å spise her. Ligger rett ved RV 36. Ansatte hadde glimt i øye.

Takk, 894hannes
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag der på hjemveien fra skikkelig skogstur. Deilig mat, vi valgte tre ulike retter. Det tok ikke lang tid før den var servert, og sultne som vi var ble den raskt fortært.

1  Takk, RolfH682

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!