“Svært god mat og trivelig betjening”
Anmeldelse av Aarnes Kafeteria

Aarnes Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gvarv
Beskrivelse: Aarnes Kafeteria ligger plassert ved Rv 36 mellom Ulefoss og Gvarv, med skjermet uteplass og nydelig utsikt over Norsjø og Sauherads frukthager. Det er enkel adkomst og godt med parkeringsplasser både for personbiler og større kjøretøy. Området er lagt godt til rette for bevegelseshemmede med egne parkeringsplasser og separat toalett. De store lyse lokalene med høyt til taket og plass til 180 personer har en hyggelig atmosfære. Det finnes bord i ulike størrelser for både mindre og større grupper. "Vi i Aar­nes­grup­pen har en lidenskap vi gjerne vil dele med deg, en lidenskap til god mat laget fra bunnen av, med røtter i norske tradisjoner" Vi ønsker å vise at tradisjonsmat kan være både nyskapende og spennende. Ikke minst skal det være enkelt å velge kvalitet, også i en travel hverdag. Aarnes Kafe­te­ria har vært drevet uavbrutt av den samme fam­i­lien siden 1973. Som gjest i kafeteriaen skal du alltid kjenne deg velkommen og bli servert velsmakende mat lagd fra bunnen av.
Anmeldt 18. september 2021

Har vært og spist der xxx ganger. Alltid god mat og svært trivelig betjening. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, AogAV

Anmeldt 25. juli 2021

Supergod service, c19 ivaretatt, snille priser, nydelig mat, renslige lokaler, hyggelig og imøtekomme personal, God stor parkeribgs plass

Takk, Excursion50133
kinelind, Markedsføring på Aarnes Kafeteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei Runar!
Så flott å høre at du hadde en fin opplevelse hos oss! Tusen takk for en fin anmeldelse. Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Beste maten i mila omkrets!
God hjemmelaget mat til en helt ok penge. Vi spiser her hver gang vi er forbi, eller når vi er i Bø og har lyst på skikkelig husmannskost.
Lagt mln elsk på snitzel eller kjøttkaker. Kjempegodt og mye mat…

1  Takk, joz1979
kinelind, Markedsføring på Aarnes Kafeteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei joz1979!
Tusen hjertelig takk for fantastisk omtale! Det setter vi stor pris på!
Snitsel og kjøttkaker er våre favoritter også
Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

I dag var det masse folk. Men det god avstand mellom bordene. Tommel opp. God mat. Kommer igjen og kan anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 894hannes
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Veikro med mat som er langt over gjennomsnitt. God mat i generøse porsjoner til rimelige priser. Hyggelig og hjelpsom personell.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Thomas A

Har du vært i Aarnes Kafeteria? Del dine erfaringer!