Fantastisk

Fantastisk flott plass, hyggelig betjening og både øl og cider i verdensklasse. Mitt nye... les mer

Anmeldt 3 uker siden
ErikI174
Verdt et besøk!

Flott utsalgssted, bar og produksjonslokaler. Bli og hyggelig betjening som serverte nydelig øl... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
Ken Roger S
Gran Canaria, Spania

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gledet meg til dette besøket.
Plassen er helt nydelig. Flotte omgivelser og kjempefin gardsbutikk.
Nydelig uteplass.
Men vertskapet var vel antagelig smålei kunder og turister kunne det virke som.. avspiste svar og lite imøtekommende. Følte meg rett og slett litt dum det jeg sto.
Veldig synd‍♀️ Drar ikke tilbake..

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, joz1979
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte kompaniet med voksen sønn og svigerdatter. Pent og ryddig overalt, og vi ble ønsket velkommen til ølkjelleren. Gårdsbutikk med vekt på egne produkter (øl og sider) men litt av hvert. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 7. august 2019

Vi besøkte Lindheim Ølkompani i forbindelse med feriebesøk i Gvarv. For en perle av en plass for de som setter pris på lokale råvarer og gode smaker! Vi kjøpte verdens beste moreller omtrent hver dag samt smakte på verdens beste øl og cider! For en hyggelig atmosfære og folk som jobber der. Og for ikke å glemme de nydelige to gårshundene som ruslet rundt på tunet og hilste vennlige på gjestene. Barna elsket å være der, de smakte på eplebrusen sammen med nystekte vafler!
Vi kjøpte med oss flere favoritter av øl og cider. Anbefaler virkelig denne fantastiske perlen av en plass med smaksopplevelser, åpent bryggeri, bar med ølsmaking og en gårdsbutikk med masse godsaker!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, christine e
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Norges beste øl, servert på det som er Norges mest sjarmerende bryggeri. Blir tatt imot på en super måte hver gang!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, meeb123
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Rett og slett vakkert! For ett fantastisk flott sted! Herlig lite utsalg med gården sitt eget øl samt en koselig bryggeripub med ett godt utvalg av egenproduserte varer. Anbefales hvis man er i området!

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, runeo158