Fantastisk

Fantastisk flott plass, hyggelig betjening og både øl og cider i verdensklasse. Mitt nye... les mer

Anmeldt 2 uker siden
ErikI174
God øl i flotte omgivelser

Anmeldt 30. juni 2021
Aleksander T

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Topp øl, topp osteplanke, hyggelig og god service. For å toppe det hele ligger det i nydelige omgivelser. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Aleksander T
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hvis du er glad i øl og Cider bør du absolutt ta en stopp her. Her får du mulighet til å gå en tur igjennom hele bryggeriet og se både produksjonslokaler og ferdige produkter. I tillegg har de gårdspub som er åpen for servering innimellom. Før du drar kan du kjøpe med deg det du vil ha i gårdsbutikken. Hyggelig og serviceinnstilt betjening, selv om de nok innimellom har det ganske travelt når kundetrøkket øker på.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, oddhelgew
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gledet meg til dette besøket.
Plassen er helt nydelig. Flotte omgivelser og kjempefin gardsbutikk.
Nydelig uteplass.
Men vertskapet var vel antagelig smålei kunder og turister kunne det virke som.. avspiste svar og lite imøtekommende. Følte meg rett og slett litt dum det jeg sto.
Veldig synd‍♀️ Drar ikke tilbake..

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, joz1979
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte kompaniet med voksen sønn og svigerdatter. Pent og ryddig overalt, og vi ble ønsket velkommen til ølkjelleren. Gårdsbutikk med vekt på egne produkter (øl og sider) men litt av hvert. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 7. august 2019

Vi besøkte Lindheim Ølkompani i forbindelse med feriebesøk i Gvarv. For en perle av en plass for de som setter pris på lokale råvarer og gode smaker! Vi kjøpte verdens beste moreller omtrent hver dag samt smakte på verdens beste øl og cider! For en hyggelig atmosfære og folk som jobber der. Og for ikke å glemme de nydelige to gårshundene som ruslet rundt på tunet og hilste vennlige på gjestene. Barna elsket å være der, de smakte på eplebrusen sammen med nystekte vafler!
Vi kjøpte med oss flere favoritter av øl og cider. Anbefaler virkelig denne fantastiske perlen av en plass med smaksopplevelser, åpent bryggeri, bar med ølsmaking og en gårdsbutikk med masse godsaker!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, christine e