Ytterst i verden

Anmeldt 5. august 2017
dokkelis
Finnmark, Norge

Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi ble aldri informert om at stedet var en byggeplass. Kom dit og både fyret og deler av fellesarealene var stengt av. Da vi tok opp dette møtte vi dårlig service og likegyldighet. Vi kjørte 4 timer for å komme dit, så det var en skuffende opplevelse. Full forståelse for at renovering er nødvendig - ingen forståelse for at informasjon ikke ble gitt. 1200,- for å sove på en ekstremt primitiv byggeplass er ikke verdt pengene. Se fyret og book overnatting et annet sted.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, John-Greger T
Anmeldt 20. september 2017

En opplevelse å ta med seg. Kommer du ut hit til Slettnes fyr, så må du ta turen til toppen av fyret for å beskue utsikten. Kafe har de åpent på sommerstid, og her er også muligheter for å oppleve kultur av forskjellige slag. Trivelig vertskap som serverer deg Nordkyns aller beste hjemmelagde vafler. Vi kommer helt sikkert tilbake flere ganger :)

Dato for opplevelse: juni 2017
3  Takk, TorJohan
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Flott sted der du kan få omvisning. I tillegg er det cafe og nydelig naturområde rundt. Historien om fyret er interessant og de har forskjellige aktiviteter der.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, dokkelis
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Fantastisk flott sted. Anbefales å besøke. Meg og kjæresten leide et rom. Stor og flott. Eget kjøkken å lage mat på

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, mariannb894
Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk plass for solnedgang nå i August. Ypperlig fotomål, og fin opplevelse å være der
Gigantisk havutsikt
Fint område å gå seg en tur, kan også overnatte på parkeringen der i vogn eller bobil.
Et must på reisen i Finnmark. Neste stopp Nordpolen.

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Frantz K