“Sjarmerende og god restaurant ”
Anmeldelse av Blue Garden

Blue Garden
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Olympos
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Tavernaen er plassert på en takterrasse med fantastisk utsikt over havet. Det ble servert en rekke forskjellige tradisjonelle retter som var laget fra bunnen av etter anbefaling av eieren. Dette smakte veldig godt og er noe av det beste vi har smakt til nå. Eier og driver var i et kapittel for seg selv, han både showet og vartet opp på en gang og vi lo så tårene nesten trillet. Kona stod for maten og var veldig søt. Denne restauranten er et must å besøke i Olympos.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, EliEngl

Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Utrolig fin utsikt, og en sjarmerende eier. Restauranten er liten, men vel verdt et besøk. Vi ble servert tradisjonell mat. En opplevelse vi ikke ville vært foruten.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 141pernillek
Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Valgte tilfeldig å spise akkurat her. En Norsk familie på fire voksne og ett barn. Ble henvist til ett bord. Verten kom og tok bestilling på drikke. Siden det blåste masse den dagen, spurte vi om han kunne sette inn vinduet over oss. Det var ikke noe problem. Vi ble kjempe overasket da det plutselig dukket opp Gresk salat på bordet. Ingen hadde bestilt. Ettervert kom den ene retten etter den andre. Men det var bare kjempe fint. Vi hadde aldri prøvd de lokale rettene ellers. Stor takk til verten, som gikk rundt å skålte med alle gjestene. Og tok seg tid til å fortelle oss om historien til Olympus.

Takk, gunhei5589
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Fikk tradisjonal tallerken med greske spesialiteter. Nydelig ferskt hjembakt brød og den beste tzatzikien! Hyggelig vertskap. Se litt bort fra de enkle lokalene, og nyyyyyt utsikten og maten!

Takk, Sisselgkjelstad
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig tradisjonell mat, fantastisk og morsom vert, nydelig solnedgang! God øl. Her koste vi oss. Serverer ekte og hjemmelagd gresk mat! Anbefales!

1  Takk, Z4882BYchristiand

Reisende som så på Blue Garden, så også på

Har du vært i Blue Garden? Del dine erfaringer!