“En fantastisk matopplevelse”
Anmeldelse av Blue Garden

Blue Garden
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Olympos
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

For et sted, vertinne og mat. Utsikten som du får når du kommer opp i lokalet er bare en forsmak på matopplevelsen du får gjennom måltidet. Vertinnen er også kokken som har stått ved grytene siden kl 7 og laget lunsj til oss. En rolig, hyggelig og imøtekommende dame som sier at hun gjerne vil foreslå å servere et utvalg greske spesialiteter. Og det kommer raskt Alfa øl, hjemmelaget ferske rundstykker og en gresk salat-med god fetaost på. Så kommer den ene retten etter den andre og topper det hele med fantastisk kjøtt av geit. Alt helt aldeles nydelig som hun selv har stått og laget samme morgen og hun deler villig noen hemmelige triks. Også kommer hun beskjedent og ber om en latterlig lav slump penger. Her er det bare å gi tips. Bilde av maten-det glemte jeg helt.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Matvrakene

Anmeldt 6. juli 2019

Fantastisk mat og atmosfære!
Jeg og familien min (4 stykker med meg) spiste der og fikk en nydelig tapas vi ikke engang klarte å spise opp! (Det sier litt.)
Tapasen og drikken kostet til sammen bare 45 euro!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MagnusErKul
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Tavernaen er plassert på en takterrasse med fantastisk utsikt over havet. Det ble servert en rekke forskjellige tradisjonelle retter som var laget fra bunnen av etter anbefaling av eieren. Dette smakte veldig godt og er noe av det beste vi har smakt til nå. Eier og driver var i et kapittel for seg selv, han både showet og vartet opp på en gang og vi lo så tårene nesten trillet. Kona stod for maten og var veldig søt. Denne restauranten er et must å besøke i Olympos.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, EliEngl
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Utrolig fin utsikt, og en sjarmerende eier. Restauranten er liten, men vel verdt et besøk. Vi ble servert tradisjonell mat. En opplevelse vi ikke ville vært foruten.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 141pernillek
Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Valgte tilfeldig å spise akkurat her. En Norsk familie på fire voksne og ett barn. Ble henvist til ett bord. Verten kom og tok bestilling på drikke. Siden det blåste masse den dagen, spurte vi om han kunne sette inn vinduet over oss. Det var ikke noe problem. Vi ble kjempe overasket da det plutselig dukket opp Gresk salat på bordet. Ingen hadde bestilt. Ettervert kom den ene retten etter den andre. Men det var bare kjempe fint. Vi hadde aldri prøvd de lokale rettene ellers. Stor takk til verten, som gikk rundt å skålte med alle gjestene. Og tok seg tid til å fortelle oss om historien til Olympus.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, gunhei5589

Reisende som så på Blue Garden, så også på

Har du vært i Blue Garden? Del dine erfaringer!