“Koselig liten idyll langt ute mot havet”
Anmeldelse av Kalvåg

Kalvåg
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kalvåg
Anmeldt 18. august 2021

Her finner man en "Sørlandsidyll" helt mot Vest. Vi hadde tenkt å fikse og fikk utmerket guiding av kramkaren i alt-mulig-bua. Ble noe timers fisking så vi fikk ikke sett alt i selve Kalvåg. Må bli neste gang det da! Spennende vei ut hit med "førstmannsprinsipp" på de 2 bruene!

Takk, bj_rno265

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Lite imponert over restaurantbesøket. Tynn og smakløs fiskesuppe, dagens fangst & okserett var ikke noe bedre, her hadde vi forventet mer, hvertfall med prisklassen tatt i betraktning. At servering fra forrett til hovedrett tok mer enn 1,5timer gjorde ikke opplevelsen noe bedre. Anbefaler ikke å reise hit for matopplevelsen, den får man billig et annet sted ☺️

Takk, jorgee11111
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Dette var ikke bra! Vi bestilte fiskesuppe til lunsj og med havet bokstavelig talt rett utenfor døra hadde vi forventet mere. Fisken var ok, men suppen,- ellers takk, dette lager jeg mye bedre selv, bare si ifra så får dere oppskriften.
Og, jeg føler meg litt snytt når jeg betaler 1000,- + for noe vi bare later som er godt.

1  Takk, 422unnib
Anmeldt 6. oktober 2020

Naturen rundt Kalvåg byr på en mengde opplevelser, alt fra flotte fjellturer til turer i skjærgård og rundt i havet.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, gretheevelyni
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Skuffende! Vært der tre ganger i sommer og lite imponerende service, gjennomsnittlig mat i forhold til prisklasse og dårlig med rydding. Flere bord ute i sommer som ikke ble ryddet og måsen hadde «herremåltid»på opptil flere. Var heller ikke spesielt mye gjester og servitørene var fraværende. Før var det helt magisk å komme på Knutholmen - nå - terningkast 2.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 175benedicteu

Har du vært i Kalvåg? Del dine erfaringer!