TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 7. august 2019

På Knutholmen møter du hyggelig betjening i alle ledd. Maten er av ypperste klasse og særlig vil jeg fremheve "Havets Festbord" - som inneholder all sjømat du kan tenke deg - og den er lokal og kortreist! Jeg gir stedet min varmeste anbefaling!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Henrykleive
Anmeldt 6. august 2019

Enkel bestilling og kommunikasjon med restauranten i forkant av besøket - vi fikk fint bord, og både maten og servicen var meget bra. Lokalet var fullt da vi var der, og det var en del sjenerende støy (dårlig akustikk i lokalet), eller var det lite å utsette på verken omgivelser eller opplevelsen for øvrig.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Tom_S_Trdh
Anmeldt 24. juni 2019

Et særs trivelig sted å tilbringe noen dager. Herlige overnattingsfasiliteter, super mat. Vakre omgivelser med butikker og galleri. Og natur som "ber om" å bli utforsket! Ikke lett å få med seg alt på en helg, men dit går det avgjort an å komme tilbake!

Romtips: Vi hadde leilighet i 3. etasje med herlig balkong og fin utsikt
Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Svandre
Anmeldt 29. april 2019

Eg merka med ein gong eg kjem inn at eg blir sett. Vennlege og merksame enten det er leiinga eller kven som helst som jobbar der. Løysingsorienterte og blide. Dette var ei forretningsreise, men eg fekk lyst til å ta med kona mi på tur hit, sjølv om vi berre bur 2 timar unna.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Paul H
Anmeldt 22. april 2019

Herlig vertskap, strålende mat og flott natur med blikkstille sjø. I tillegg ypperlige fasiliteter på overnatting. Samtidig så rolig og behagelig. Prismessig også veldig bra og meget konkurransedyktig.

Romtips: Fredelig og rolig
Dato for oppholdet: april 2019