eDreams
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flott opphold i helgen, gode rom med grei beliggenhet.
Mange fine turer i området
God mat, gå ikke glipp av havets koldtbord
Hyggelig betjening og godt renhold på rommet
Anbefaler sterkt et stopp her.

2  Takk, Kuga2014
Anmeldt 28. juni 2020

Nydelig oppehold med lekkre fiskemåltider ! Eieren er fantastisk hyggelig og gjør oppeholdet til noe ekstra. Rommet vi hadde låg i byggning B som er 300 m fra resepsjon og matsal. Meget fint rom med utsikt over havnen i Kalvåg. Nært til Bremanger med fine strender og en tur opp på Varden er et høydepunkt.

2  Takk, Anders O
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Ankom Knutholmen med store forventninger,men ble nok litt skuffet. Greie rom med fancy innredning,men noe høyt priset i forhold til hva du får for pengene.Trivelig mottakelse og avskjed i resepsjonen.God service på frokostserveringen. Spiste 4 retters sommermeny,stivt priset,her var det desverre ikke samme kvalitet på personalet.Ville gjerne ha alkoholfri drikke,eplemost fra lokal leverandør var tomt,ikke noe alternativ,endte opp med vann. Forrett og desært var greie,kamskjell noe smakløse.Den ene av oss fikk desverre rå stekt torsk,det er ikke bra.Fikk senere kompensasjon for dette.

1  Takk, 895gretev
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Veldig good service og mat. Flotte rom og gode senger. Ein fjelltur opp på Varden med bobler kan anbefales, flott utsikt der mot sør og Florø. De ansatte hyggelig og hjelpsomme. Imponert over hvordan ting er organisert der ute.

Takk, janb_rgel2020
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

En perle av et sted. Vi overnattet i rom med balkong, og rommet var upåklagelig. Vi var heldig med flott vær, så det ble både mat og drikke ved uteserveringen på Knutholmen. Mat, drikke, og frokost neste morgen var både velsmakende og hyggelig i flotte omgivelser. Nærområde rundt innbyr også til spaserturer, eller en lett fjelltur. Et besøk kan absolutt anbefales.

Takk, DagML