tantes0fie
    Welcome to Hoddevik
    42.6 km fra Knutholmen
    Se flere hoteller i Kalvåg
    Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En herlig plass med hyggelig betjening og vertskap!
    Hyggelig bar / resepsjon. Meny i restaurant kunne vært litt mer rikholdig men var velsmakende og god!
    Skalldyrfatet var imponerende😀
    Rommene er store, rene og luftige med flott utsikt over havna. Det eneste minus er at det godt kunne ha vært mer plass til å henge fra seg klær / skapplass.
    Muligheter for å leie båt og mange fine fotturer!
    Absolutt en plass å anbefale! Vi kommer tilbake😀

1  Takk, Sv1B
    Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ankom en dag før tiden, ingen problem.
    Fantastiske omgivelser og med en utsikt som overgår det meste.
    Vennlig og imøtekommende personale som en følte gjorde alt for at vi som gjester skulle føle oss hjemme.
    4 retters sommer meny😊den kan ikke beskrives den må oppleves.
    Takk for oss, vi kommer tilbake.
    Mvh
    Jon Olav og Heidi

Takk, jool-hes
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flott opphold i helgen, gode rom med grei beliggenhet.
    Mange fine turer i området
    God mat, gå ikke glipp av havets koldtbord
    Hyggelig betjening og godt renhold på rommet
    Anbefaler sterkt et stopp her.

2  Takk, Kuga2014
    Anmeldt 28. juni 2020

Nydelig oppehold med lekkre fiskemåltider ! Eieren er fantastisk hyggelig og gjør oppeholdet til noe ekstra. Rommet vi hadde låg i byggning B som er 300 m fra resepsjon og matsal. Meget fint rom med utsikt over havnen i Kalvåg. Nært til Bremanger med fine strender og en tur opp på Varden er et høydepunkt.

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, Anders O
    Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Ankom Knutholmen med store forventninger,men ble nok litt skuffet. Greie rom med fancy innredning,men noe høyt priset i forhold til hva du får for pengene.Trivelig mottakelse og avskjed i resepsjonen.God service på frokostserveringen. Spiste 4 retters sommermeny,stivt priset,her var det desverre ikke samme kvalitet på personalet.Ville gjerne ha alkoholfri drikke,eplemost fra lokal leverandør var tomt,ikke noe alternativ,endte opp med vann. Forrett og desært var greie,kamskjell noe smakløse.Den ene av oss fikk desverre rå stekt torsk,det er ikke bra.Fikk senere kompensasjon for dette.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, 895gretev