Rolf Johan S
    kr 1 175
20.3 km fra Knutholmen
50.5 km fra Knutholmen
Gratis parkering
Lokale smakar. Historisk miljø.
70.5 km fra Knutholmen
Welcome to Hoddevik
42.6 km fra Knutholmen
Se flere hoteller i Kalvåg
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et stopp her i juli 2020, bodde i dobbeltrom m sjøutsikt og terrasse. Fine rom, selv om renholdet nok hadde gått litt fort (noe det ikke bør særlig i disse dager). Gjenglemt drikke i kjøleskapet bla.

Spiste på restauranten, det ga en liten følelse av å være en del av en maskin. Lite personlig, stresset atmosfære (selv med halvfull restaurant). Servitører som bøyer seg over tallerkenen din (istedenfor å stillle seg bak deg og gi deg det du skal ha), som bøyer seg og klør seg lenge og vel på låret mens de tar opp bestilling, som sjekker mobilen sin fremfor å titte etter om gjestene trenger noe - her bør de nok få litt mer opplæring, fikk jeg inntrykk av. All ære til den yngste av servitørene - ei jente på 12-14 år, tipper jeg, hun hadde virkelig blikk for service! Maten var grei nok, litt lite smak og litt kjedelig, men gode porsjoner og fine råvarer.

Takk for oss!

1  Takk, tantes0fie
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En herlig plass med hyggelig betjening og vertskap!
Hyggelig bar / resepsjon. Meny i restaurant kunne vært litt mer rikholdig men var velsmakende og god!
Skalldyrfatet var imponerende😀
Rommene er store, rene og luftige med flott utsikt over havna. Det eneste minus er at det godt kunne ha vært mer plass til å henge fra seg klær / skapplass.
Muligheter for å leie båt og mange fine fotturer!
Absolutt en plass å anbefale! Vi kommer tilbake😀

1  Takk, Sv1B
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ankom en dag før tiden, ingen problem.
Fantastiske omgivelser og med en utsikt som overgår det meste.
Vennlig og imøtekommende personale som en følte gjorde alt for at vi som gjester skulle føle oss hjemme.
4 retters sommer meny😊den kan ikke beskrives den må oppleves.
Takk for oss, vi kommer tilbake.
Mvh
Jon Olav og Heidi

Takk, jool-hes
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flott opphold i helgen, gode rom med grei beliggenhet.
Mange fine turer i området
God mat, gå ikke glipp av havets koldtbord
Hyggelig betjening og godt renhold på rommet
Anbefaler sterkt et stopp her.

2  Takk, Kuga2014
Anmeldt 28. juni 2020

Nydelig oppehold med lekkre fiskemåltider ! Eieren er fantastisk hyggelig og gjør oppeholdet til noe ekstra. Rommet vi hadde låg i byggning B som er 300 m fra resepsjon og matsal. Meget fint rom med utsikt over havnen i Kalvåg. Nært til Bremanger med fine strender og en tur opp på Varden er et høydepunkt.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Anders O