eDreams
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Priceline
Agoda.comUSD 259
Anmeldt 28. juli 2020

Knutholmen framsto som riktig idyllisk på reklamen: Vi bestilte dobbeltrom med sjøutsikt, og fikk rom i en moderne, pregløs sjøbodaktig bygning med utsikt rett ut på en asfaltert parkeringsplass. Når vi lente oss ut av vinduet, så vi et bryggeanlegg i indre havn. Det var sjøutsikten. Vi kommer neppe tilbake.

Romtips: Sjekk nøye hva slags rom du får når du bestiller.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, svalbardterje
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Knutholmen er et hyggelig sted og vi gledet oss til å spise fiskesuppe, men styr unna, fiskesuppen var hvit saus med ett fiskestykke med litt gulrot og purre i, langt unna hva vi hadde forventet og sto ikke i stil til prisen.

Takk, 127bentet
Anmeldt 23. juli 2020

Skulle kose oss med lunsj på Knutholmen. Vi måtte vente leeenge på maten, og Fiskesuppa vi hadde gledet oss til, skuffet stort dessverre. "Tynn og smakløs", og lite med fisk/skalldyr i suppa. Flott område, dårlig mat dessverre.

Takk, 804freddyh
Anmeldt 21. juli 2020

Vi hadde rom med sjøutsikt. Bodde 2 netter. Fantastisk beliggenhet. Vi gikk noen turer på Flona, og utover til spissen på øya ei vakker øy. Vi hadde dessverre regnvær så planlagt tur til Hornelen måtte kanselleres. Hadde med Kajkakk, og et fantastisk område for padling, padlet i området rundt brua.
Når det gjelder restauranten, så står denne til 5 stjerner, veldig god mat, og ei topp vinliste.
Vertskapet var gode til å informere om området rundt, og veldig oppmerksom på gjestene.
Det som gjør at vi ikke setter femmeren, er frokosten. Den er litt under det vi hadde forventet.
Rommene var veldig bra, men kunne tenkt oss ei garderobestang.

Takk, r0lfj0hans
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et stopp her i juli 2020, bodde i dobbeltrom m sjøutsikt og terrasse. Fine rom, selv om renholdet nok hadde gått litt fort (noe det ikke bør særlig i disse dager). Gjenglemt drikke i kjøleskapet bla.

Spiste på restauranten, det ga en liten følelse av å være en del av en maskin. Lite personlig, stresset atmosfære (selv med halvfull restaurant). Servitører som bøyer seg over tallerkenen din (istedenfor å stillle seg bak deg og gi deg det du skal ha), som bøyer seg og klør seg lenge og vel på låret mens de tar opp bestilling, som sjekker mobilen sin fremfor å titte etter om gjestene trenger noe - her bør de nok få litt mer opplæring, fikk jeg inntrykk av. All ære til den yngste av servitørene - ei jente på 12-14 år, tipper jeg, hun hadde virkelig blikk for service! Maten var grei nok, litt lite smak og litt kjedelig, men gode porsjoner og fine råvarer.

Takk for oss!

Takk, tantes0fie