eDreamsUSD 224
Agoda.comUSD 223
Anmeldt 18. juli 2021

Sendte epost for bordbestilling, men da de ikke svarte etter 2 døgn, ringte jeg og fikk tilslutt "nødet" oss ett bord til Havets festbuffet. (Fikk opplyst at de måtte ha nok plasser til de som bor hos dem, som kanskje ville spise der).
Tok lang tid å få bestilt drikke, enda lenger tid å få den. Maten var tradisjonell og direkte uinspirert. For kr 865 pr pers, forventet vi litt mere spennende kombinasjoner, utover kokte skalldyr og dampet hvit fisk. Tidligere år har vi alltid vært svært fornøyde med både mat og service, men iår innfridde Knutholmen desverre ikke. Ps: Har fortsatt ikke fått svar på eposten jeg sendte.

Takk, LeneEVarpe
Anmeldt 9. juli 2021

Vakkert sted, flott uteområde med vakre blomster.
Utrolig god service av blant annet blide og pratsomme ungdommer som bidro til at ventetiden på 50 min på hovedretten likevel ble trivelig. Alle tre retter smakte nydelig, dog var Sprøstekt breiflab dyppet vel lenge i brødsmulene, selve fisken var svært god. Desserten med rabarbra og jordbær kan varmt anbefales. Vi hadde høye forventninger til frokosten for vårt opphold på HISTORISK hotel. Dessverre var den helt ordinær og grei nok. Vi etterlyste noe søtt til kaffen, en blid sjef sprang til nærbutikken og fikset lune croissanter. Fine merkete turløyper med utsikt etterhvert rett til havs...brukte tur.no fra hotellet. Rommet ble utmerket etter at vi fikk byttet fra et rom med p- plass som nærmeste nabo til lyst hjørnerom med brygge, vann og båter.

Takk, hennorvik
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hadde med fruen og 2-åring på tur. Betalte 5300 for 2 netter. Leiligheta var grei, men kva har dei tenkt på med takvinduer på soverommet utan gardiner? Heilt lyst på soverommet. Holdt våken av høg musikk til langt på natt, riktignok frå ein båt i havna.
Frukosten byr på godt heimelaget brød, ellers svært middels.
Me bestillte 4-retters eine kvelden. God mat, hyggelig servitør, men håplaus og lite fleksibel kjøkkensjef.

Alt i alt heilt greit, noko ikkje prisen tilseier.

Takk, 200kristianu
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Utrolige omgivelser, lekkert design i nyoppussede lokaler og helt fantastisk mat.
Dette er noe helt for seg selv.
Selv om det var mye folk ble vi effektivt ekspedert og servert fantastisk mat.
Sjømaten er i en klasse for seg selv, selv på buffé (havets festbord) som vi hadde.

Takk, 301harryg301
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Stor positiv opplevelse av et livskraftig fiskevær med stadige leveringer av fangst og eksport av ferdige produkter. Rommene modernisert ganske nylig med gode møbler og «himmelske» senger i ulike omliggende sjøbuer. Flytende havsbadstue en herlig opplevelse. Trivelig restaurantdel som kanskje har Norges tetteste forekomst av premierte kokker!. Matstellet var fremragende. «Havets festbord» en opplevelse.. For å komme til stedet må en kjøre på noen av VestNorges dårligste veier. En opplevelse det også!

Romtips: Det er mange overkommelige turmuligheter for små og store i omegnen
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, DagB45