eDreams
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
Anmeldt 31. juli 2021

God mat og rask servering. Både steinbit og kalv var god. Eplekaka var magisk! Softisbar er gøy! Knutholmen og Kalvåg er magisk, og med avslutning på knutholmen så blei denne dagen veldig bra. Njuuuta

Takk, annasB9721QW
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles enkel meny så vi enda opp med pizza, denne tok det nesten 2 timer før vi fekk. God, men ordinær pizza. Hadde forventa ein meny med sjømat og gjerne hjort. Total manglende oppfølging frå serveringspersolale, hadde me ikkje purra ville det ikkje blitt mat i kveld.

Takk, Johannes L
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service både på hotell og i restauranten. Flinke folk som viste at de brydde seg om gjestene. For noen flotte folk! Vi ble anbefalt dagens fangst i restauranten og fra naboen i Kalvåg. Full klaff! Fantastisk mat fra kjøkkenet! Fantastisk sted! Gode anbefalinger fra hyggelig personell.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, knulin
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted og jevnt over god mat. Men når man betaler såpass mye for en natt forventer vi deretter også . Feks hadde mannen på forhånd bestilt rødvin og roser på rommet - det manglet vinopptrekker - og rosene kom aldri . Vi purret på dette dagen etter men ingenting skjedde - måtte til slutt gå og hente vinopptrekker selv. Heller ingen rengjøring dagen etter - klokken 16 måtte vi gå og etterlyse rengjøring da vi gjerne ville ta oss en dusj. Ingen skap til å henge på klær- kun noen kleshengere.

Takk, Suzanne O
Anmeldt 18. juli 2021

Sendte epost for bordbestilling, men da de ikke svarte etter 2 døgn, ringte jeg og fikk tilslutt "nødet" oss ett bord til Havets festbuffet. (Fikk opplyst at de måtte ha nok plasser til de som bor hos dem, som kanskje ville spise der).
Tok lang tid å få bestilt drikke, enda lenger tid å få den. Maten var tradisjonell og direkte uinspirert. For kr 865 pr pers, forventet vi litt mere spennende kombinasjoner, utover kokte skalldyr og dampet hvit fisk. Tidligere år har vi alltid vært svært fornøyde med både mat og service, men iår innfridde Knutholmen desverre ikke. Ps: Har fortsatt ikke fått svar på eposten jeg sendte.

Takk, LeneEVarpe