eDreams
Priceline
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Agoda.com
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig, veldig flott sted i flotte omgivelser. Absolutt verdt et besøk for en skikkelig vestlandsopplevelse i magiske omgivelser. Restauranten er veldig bra med god service og nydelig mat. Er du i området Måløy eller på en av de andre øyene er det lurt å ta turen hit.

1  Takk, T0mmy1989
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting og hadde forhåndsbooket bord på restauranten. Da vi ankom restauranten ble vi plassert i et lokale som var brukt som et salgslokale for bilder. Rundt oss gikk mennesker for å se på og kjøpe bilder, vi satt altså i en butikk. Da vi tok det opp påfølgende dag beklaget betjeningen og sa de hadde snakket med ledelsen om at de ikke måtte overbooke restauranten, men at de ikke hadde blitt hørt. Det var en stor skuffelse og ødela vår opplevelse av Knutholmen, hadde vi på forhånd blitt informert hadde vi ikke bestilt hos dem.

Takk, 839linej
Anmeldt 31. juli 2021

God mat og rask servering. Både steinbit og kalv var god. Eplekaka var magisk! Softisbar er gøy! Knutholmen og Kalvåg er magisk, og med avslutning på knutholmen så blei denne dagen veldig bra. Njuuuta

Takk, annasB9721QW
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles enkel meny så vi enda opp med pizza, denne tok det nesten 2 timer før vi fekk. God, men ordinær pizza. Hadde forventa ein meny med sjømat og gjerne hjort. Total manglende oppfølging frå serveringspersolale, hadde me ikkje purra ville det ikkje blitt mat i kveld.

Takk, Johannes L
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service både på hotell og i restauranten. Flinke folk som viste at de brydde seg om gjestene. For noen flotte folk! Vi ble anbefalt dagens fangst i restauranten og fra naboen i Kalvåg. Full klaff! Fantastisk mat fra kjøkkenet! Fantastisk sted! Gode anbefalinger fra hyggelig personell.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, knulin