eDreamsUSD 227
Agoda.comUSD 227
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Utrolig flott opphold. Fikk booket på kort varsel, og fikk en flott og ren leilighet som var godt utstyrt med det man trengte. Utmerket service og maten var noe utenom det vanlige. Kokken var også fleksibel og tilpasset vegansk middag og dessert til en av oss. Veldig fornøyd med oppholdet, og kan varmt anbefales videre.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, JulesA0321
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Flotte omgivelser, men leiligheten var skuffende , leilighet med 2 soverom på Amtskaia. Det vi fikk stemte ikke med bildene, rommet var litt på halv fire, gammeldags, manglet lys, stoler til terrasse, ingen wifi dekning, generelt lite koselig, Sittegruppen var en seng med pledd på..Synd for hadde man lagt litt innsats i hva man tilbyr gjester kunne dette blitt mye bedre.

Takk, 955olan
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fire voksne og to barn. Vi leide rorbu, hvilket viste seg å være av eldre standard. Dessverre, for hjemmesiden viste noen andre bilder. I tillegg var det ikke rengjort skikkelig (skitne glass, tallerkner, fullt askebeger fra tidligere gjester (kult med barn!), støv som henger ned fra luftventil over dusj). Dusjkabinettet var også løst.
Alt i alt på tide med en liten renovering av denne rorbua. Pluss for beliggenhet, rett ovenfor restauranten.

På kvelden hadde to av oss voksne booket bord på restauranten. Her ble vi plassert mellom to selskaper i det som lignet et konferanse-lokale. Vi hadde bestilt sjømat, hvilket viste seg å være en Buffet med stappfullt av mennesker i kø. Verken opplyst om i bestillingen at det var Buffet og heller ikke veldig heldig tatt hensyn til covid-19 i betraktning.
Vi endret derfor bestillingen og valgte fra a la carte-menyen. Den medium stekte oksen vi bestilte var så godt stekt at det må ha vært «godt stekt pluss» - skikkelig tyggegummi.. :-)
Heldigvis reddet restauranten seg på en dyktig servitør som forstod vår skuffelse - takk til deg om du leser dette!

Takk, johngdokk
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig, veldig flott sted i flotte omgivelser. Absolutt verdt et besøk for en skikkelig vestlandsopplevelse i magiske omgivelser. Restauranten er veldig bra med god service og nydelig mat. Er du i området Måløy eller på en av de andre øyene er det lurt å ta turen hit.

1  Takk, T0mmy1989
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting og hadde forhåndsbooket bord på restauranten. Da vi ankom restauranten ble vi plassert i et lokale som var brukt som et salgslokale for bilder. Rundt oss gikk mennesker for å se på og kjøpe bilder, vi satt altså i en butikk. Da vi tok det opp påfølgende dag beklaget betjeningen og sa de hadde snakket med ledelsen om at de ikke måtte overbooke restauranten, men at de ikke hadde blitt hørt. Det var en stor skuffelse og ødela vår opplevelse av Knutholmen, hadde vi på forhånd blitt informert hadde vi ikke bestilt hos dem.

Takk, 839linej