eDreams
Agoda.com
Anmeldt 9. juni 2022 via mobile enheter

Fikk rom med utsikt på Frøyenhuset. Nymalt og fint. Badet kunne treng ett dusjkabinett eller forheng men var helt greitt.

Nydelig Havets Festbord. Nok av alt man ville ha av skalldyr.

Prøvde også på dagens fireretter og det var virkelig en fulltreffer.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Shiba14
Resepsjon Knutholmen, Gjestetjenester/resepsjon på Knutholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2022

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så trivelig å se at dere har hatt noen flotte opplevelser i restauranten vår. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juni 2022

Vi har overnattet på Knutholmen i 3 netter. Vi ble godt tatt imot. Rommet var praktisk, pen, moderne og interiørdesignet. Rommet hadde TV, kjøleskap og vannkoker, te og kaffe. Sengen var veldig god, pent utsikt fra balkongen. Det eneste vi har savnet var skap med hyller til klær. Fint baderom. God frukost i og middager koselige lokaler. Det er mange turstier som starter ved hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, ReginaSilvana

Tusen takk for besøket og tilbakemelding på oppholdet. Det gleder meg at dere har hatt et trivelig opphold hos oss. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 7. mai 2022 via mobile enheter

Koselig hotel med sjel. De som eier hotellet gjør en stor innsats for at hotellet skal ha sin særegenhet. Maten var god og vi koste oss skikkelig godt. Vi savner kanskje litt mer intime spiselokaler, det er litt spisesal-aktig. Veldig artig variasjon i hotellrom og beliggenheten av disse. Det er gjort mye, for at gjestene skal føle en særegenhet.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Solihjerte
Anmeldt 9. april 2022 via mobile enheter

God mat, men noe begrenset utvalg av matretter på menyen. Det fremstår noe misvisende på deres nettside hvor det står beskrevet at de «fokuserer på ferske, gode og lokale råvarer» - dette er noe som i større grad kunne ha kommet frem i menyen (som dessverre kun bestod av to fiskeretter, burger og pizza). Savner dessuten noe mer imøtekommende og serviceinnstilt personale. Vi var et følge på 6 personer hvor de fleste av oss endte med å bestille burger som var god. Ellers fint og trivelig lokale.

Dato for oppholdet: april 2022
1  Takk, vtvn_eats
Anmeldt 23. august 2021

Fantastisk fiskesuppe i nydelige omgivelser, både restauranten med maritime innslag og utsikten mot havnen. Valgte selv suppe på grunn av problem med svelg, men de andre anbefaler havets festbord, en buffet som bugner med de beste som finns av sjømat. Prisen er noget høy men vel verdt å prioritere. Stedet er magisk, og det har blitt et av mine favorittreisemål på Vestlandet. Flott rom med utsikt mot seilbåtene. Knutholmen og Kalvåg er et must om du har anledning til å ta denne avstikkeren.

Romtips: Den beste utsikten mot havnen
Takk, Hjørdis T