Åpen i dag: Stengt
Perfekt søndagsunderholdning

Dette ble en perfekt søndag for 4 gutter på 6 og 8. Her er løyper for trente og utrente. En trygg... les mer

Anmeldt 16. august 2020
ferdemann
Bergen, Norge
Klatring og zipline, spesielt zipline

Anmeldt 12. juli 2020
Jarle T
Stavanger, Norge

Anmeldt 12. juli 2020

Det er ingen tvil om at zipline var det mest spennende for 5 besøkende fra 11 til 22 år. Vi kan seile over tretopper, en foss og en stor elv. Klatreparken er profesjonell på alle vis og passer for de fleste i noenlunde god form.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 5. juli 2020

Voss active, er en klatrepark som ligger i naturskjønne omgivelser.

En plass med mye moro for dem som er aktive, lekende og liker og teste sine forhold til høyder.

Noe for store og små.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, mailinn2020
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Jeg var i klatreparken sammen med voksne og ungdommer for å bli kjent. Det var noen år siden, men det var en fin opplevelse! Kan kannbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 413axelg
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi var med tenåringer og en 8 åring. Godt system at en kunne velge sele etter hvor høyt en tenkte seg da slapp vi voksne å gå på den høyeste. Det var mange gode løyper også på den laveste og der var en festet hele tiden at det ikke var noen som satt fast og måtte hjelpes ned. Også på den høyeste løypen var det mange gode exitpunkter om en angrer slik at det er greit å komme seg ned uten å måtte tilkalle assistanse. Beste klatreparken jeg har vært i og jeg har høydeskrekk så var med resten av familien som ikke er redd høyder :)

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, 556leneh
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Jeg synes dette var en fantastisk opplevelse. Parken var åpen og frisk. Den var rein, og man kunne komme nær skogen. Instruktørene var posetive og tolmodige og levde etter "førevar"prinsippet

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Amalie K