Perfekt søndagsunderholdning

Anmeldt 16. august 2020
ferdemann
Bergen, Norge
Veldig gøy for små og store

Anmeldt 21. juli 2020
35martet

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Dette ble en perfekt søndag for 4 gutter på 6 og 8. Her er løyper for trente og utrente. En trygg og god opplæring gjorde 4 bekymrede gutter til å glede seg stort til å sette seg ut i løypene.
Det er 4 løyper for barn å velge i. 2 lave og 2 litt høyere oppe. Etter noen kjappe runder i de laveste løypene, tok det ikke lang tid før større utfordringer også gikk som en lek. Hyggelig og profesjonell betjening gjorde oppholdet til en lek for både store og små.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, ferdemann
Anmeldt 21. juli 2020

Vi hadde med oss en ti år gammel gutt som nettopp hadde vært i klatreparken "Høyt og Lav" i Lillestrøm og vært i Eidfjord dagen før og hoppet i en foss. Etter de to opplevelsene ble dette en gedigen nedtur. Årsak? Han er 135 cm høy og da fikk han kun tilgang til fire løyper, inkludert en opplæringsløype og en løype som var enklere enn opplæringsløypa. Det var i realiteten to løyper han kunne gå, og de suste han igjennom på omlag 10 - 15 min. Vi var to voksne sammen med ham og det kostet oss samlet 600 kr. 600 kr for et kvarters morro er mildt sagt dårlig valuta for pengene. Kontrasten ble også stor sammnelignet med "Høyt og Lavt" i Lillestrøm. Først fordi de har så mange løyper for de under 140 at man kan gå nye løyper i flere timer. Dernest fordi de ikke var like strenge på regelen om at man måtte være over 140 for å kunne prøve seg på en litt vanskeligere løype.

Takk, mister_b6
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Klatrepark og zipline var veldig gøy både for 4åring (miniløype) og 8åring med følge i hele parken. Meget hyggelige ansatte og fine fasiliteter.

Takk, 35martet
Anmeldt 12. juli 2020

Det er ingen tvil om at zipline var det mest spennende for 5 besøkende fra 11 til 22 år. Vi kan seile over tretopper, en foss og en stor elv. Klatreparken er profesjonell på alle vis og passer for de fleste i noenlunde god form.

1  Takk, Jarle T
Anmeldt 5. juli 2020

Voss active, er en klatrepark som ligger i naturskjønne omgivelser.

En plass med mye moro for dem som er aktive, lekende og liker og teste sine forhold til høyder.

Noe for store og små.

Takk, mailinn2020