Myrkdalen

Flott alpin/ski anlegg med mange tilbud for barn og voksne.Skiskolen har veldig flinke... les mer

Anmeldt 23. februar 2021
566tinea
Kristiansand, Norge
Perfekt skidag!

Jeg kjøpte tog/buss/skikort til en hyggelig pris en solrik onsdag i begynnelsen av januar. Mitt... les mer

Anmeldt 18. januar 2021
Leif55
Bergen, Norge

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har valgt årskort i myrkdalen de siste årene av flere grunner. Lang sesong og snørikt, gode løyper for alle nivå og ikke minst utrolig praktisk med godt med parkering like ved heisen så en slipper å bære skiene langt. God kapasitet på bespisning også plasser en kan sitte inne og spise medbragt. Det beste barnetrekket da en har det helt i bunnen av bakken og dermed slipper å ha nybegynnerbarn med langt opp på fjellet. Eks om en skal teste snowboard er det også praktisk at en er nært bilen.

Anbefaler også skikurs og skiinstruktør det er verd hver krone, både for nybegynner/barn og de erfarne.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 556leneh
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Dette er kun en rask slakt av Sport1 i Myrkdalen som sportsbutikk, og ikke Myrkdalen som skisted - for det er helt topp for pudderhungrige ski- og brettturister (reiser tilbake hver vinterferie:-)!!
Kjøpte et par tynne linerhansker: CTR Adrenaline Heater Glove (for et navn......;-), med felt for betjening av smartmobil el lign. Til bruk under alpinhanskene.
De rakna i sømmene dagen etter. Jeg returnerer de samme kveld. Det var det siste paret. Ba om pengene tilbake, men det gikk ikke. Måtte snakke med sjefen, men han var opptatt, fikk jeg høre. Dagen etter: kan få tilgodelapp, men den kan kun brukes i samme Sport1 butikk. Hjelper ikke at det blir ett år til neste besøk. Nå har sjefen reist på ferie (!!??), og situasjonen er fastlåst og ubehagelig.
Finner en trøye fra Kask, og betaler mellomlegget. Aldri mer Sport1 - de kan umulig ha livets rett - kanskje utenom steder hvor de er alene om kundene......

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Madesa F
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Flotte bakker for hele familien. Godt utbygd med heiser. Et flott anlegg som har alt som du trenger av fasiliteter.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, birthe2016
Anmeldt 11. juli 2017

Myrkdalen skisenter har blitt ett flott alpin anlegg med mange nedfarter med forskjellige fedrighetsnivåer. Stor ski utleie for de som ønsker å prøve før de kjøper eget utstyr. Bakkene er inndelt i blå, røde og svarte nedfarter og passer for både nybegynner og viderekommende. Som regel veldig godt preparerte løyper, også helt på tampen av sesongen.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Coastal434157
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet en liten kjøretur unna Voss. Ett snøhull som det virker som det alltid er snø. Vi koste oss selv om denne dagen var det mye tåke.
Bra trekk for småbarn og nybegynnere og ellers mange muligheter for å komme seg langt opp på fjellet. Mange løyper med forskjellig vanskelighetsgrad. En del spisesteder og overnattingssteder som virker veldig bra. Ikke prøvd. Store parkeringsplasser, men litt gjørmete og bilen blir veldig skitten. Ellers et veldig bra sted å være. Vi storkoste oss og stolheisen var favoritt blant barna

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Hans_Petter_12