Anmeldt 3. april 2018

Vi reiser en del til Myrkdalen både høst og vinter. Vært innom hotellets peisestue og synes det har vært ett trivelig sted for ett glass vin. Vår total opplevelse ved overnatting påsken 2018 er veldig positive. Fra vi booket til utsjekk. Hyggelig betjening og service ved innsjekk, i restaurant og frokostsal. Rom i 6 etasje og utsikt til bakken. Relativt stille rom, godt lydisolert. Standard på rommet er bra, nytt og moderne interiør. Stort deilig bad. God plass til oppbevaring av skibager, skitøy/støvler og hjelmer. Behagelig god seng. 3 retters middag var I ypperste klasse. Litt kaotisk i matsalen ved frokosten, men utvalget var bra. Hotellet er fremdeles nytt og vi håper at man klarer å opprettholde den standard som er idag. Våre beste anbefalinger og kommer igjen.

Romtips: 6 etg. fredelig, utsikt mot bakken.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Nina H W
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Kjære NIna

tusen takk for din hyggelig anmeldelse etter deres besøk hjå oss i påsken. Det er alltid kjekt å motta slike tilbakemeldinger. Forhåpentligvis kan vi ønske dere snart velkommen tilbake til Myrkdalen Hotel.

Med vennlig hilsen
Hoteldirektør

Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Heilt nytt hotell, skal på sett og vis halde denne standarden. Kjekt med bok om Skibygda Voss på rommet. Kuult med utsikt rett i bakken! 423 har det... litt rart at all servering berre plutseleg opphørte sånn 00:21. Det gode utvalget med lokale øl, gjorde jo at ein ville væra sosial så lenge som mogleg. Kjekke folk på jobb alle steder.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Opplevelsespioneren
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2018

Hei Paal

og takk for din hyggeleg kommentar i samband med opphaldet ditt på Myrkdalen Hotel. Det er ei gleda å lesa at du har hatt det kjekt hjå oss, og ynskjer deg velkomen att til Myrkdalen ved neste høve.

Med venleg helsing

Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Rommet jeg fikk tildelt var som klippet rett ut fra en reklame, med flott utsikt rett mot skibakken. Rommet var fint og badet likeså. Et minus var lunsjbuffeten, hvor det må være mulig å finne en annen køordning. Kommer gjerne igjen for å teste løypene i Myrkdalen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Hellebor
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2018

Hei Hellebor

tusen takk for din hyggeleg kommentar etter ditt opphald hjå oss.

Hjarteleg velkomen tilbake til ein løypetest ved neste høve.

Beste helsing

Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Hotellet er forholdsvis nytt og har moderne god standard. God frokost og lunch/middag på høyt nivå. Det er skitrekk 100 m fra hotelldøren og flotte preparerte løyper for langrenn 500 m fra hotelllet. Et vinterparadis!

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, SveinTheTraveller
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Hei Svein

Tusen takk for din hyggeleg anmeldelse etter opphaldet ditt hjå oss. Det set me pris på. Velkomen attende til Myrkdalen ved neste høve.

Med beste helsing

Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Hotellet er nytt og lekkert, flotte rom med fine detaljer. I dusjen er den ene veggen et bilde av en foss, som gir inntrykk av å stå inne i fossen. Artig! Ellers er beliggenheten super, hjelpsomt personal og god mat. Topp sted!

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Kristinstella
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Kjære Kristinella

tusen takk for din hyggeleg anmeldelse i samband med opphaldet ditt i Myrkdalen. Det er kjekt å lesa at du har hatt det fint på Myrkdalen Hotel.

Me ynskjer deg hjarteleg velkomen attende ved neste høve.

Beste helsing