Priceline
eDreams
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Flott mottak, god følelse av personleg service, god organisering av kaffe pauser, møterom og nydelig mat. Får lyst å komme tilbake Hotellet ligger fantastisk til i skibakken og har flere restaurant tilbud og velge mellom!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, JanFredrikVoss
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2019

Kjære JanFredrikVoss

Tusen takk for hyggeleg anmeldelse i samband med besøket ditt hjå oss. Det er kjekt å lesa at de har harr eit fint opphald i Myrkdalen Fjellandsby og på Myrkdalen Hotel.

Hjarteleg velkomen attende til oss.

Beste helsing

Anmeldt 8. august 2019

Hadde en kjempefin helg i Myrkdalen med familien, vi leide leilghet gjennom hotellet, denne framsto som nesten ny, den hadde alt vi trengte, vi kunne spenne skiene på oss rett utenfor inngangsdøren og renne ned til en av de mange skiheisene, dette var i slutten av mars, vi fikk med oss både regn,snø og strålende sol. Rett over veien var det også lysløype for de som ønsker å gå på langrenn

Takk, GerdS254
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Hei GerdS254

tusen takk for din anmeldelse i samband med opphaldet dykkar hjå oss i Myrkdalen Fjellandsby. Det er hyggeleg å lesa at de har hatt det fint hjå oss.

Me vonar at me kan ynskja dykk attende til oss i framtida.

Med beste helsing

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelige resepsjonister! Vi fikk et flott rom med fin utsikt over skibakken. Det var flott vær så det var fint. Veldig god mat i middagsrestauranten.
Gode senger - sov veldig godt! Stort bad og masse plass!
Frokosten var også god. Hyggelig resepsjonist ved utsjekk også.
Anbefales!! Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Jenetur
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Hei Jenetur

tusen takk for din hyggeleg tilkabemelding etter dykkar opphald hjå oss. Det er kjekt å lesa at de har hatt det fint.

Med venleg helsing
Hotelldirektør

Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig personale og god kundeservice, men rommet var skittent (mye rusk på gulvet og i sengen) og frokosten var skuffende. Vi gikk aldri sent til frokost men likevel var ting tomt og det tok lang tid før det ble fylt på. Utvalget var også noe tynt.

Maten vi fikk servert til middag på kvelden var derimot veldig imponerende! Den kan anbefales. Vi spiste en tre-retters.

Takk, reisefr0ken
Anmeldt 6. mars 2019 via mobile enheter

Bestilte opphold på et rom i forbindelse vi er 70 stk som reiser som en gjeng dette året også, jeg sitter fast på jobb og avbestiller rommet mitt to dager før. Og forklarer situasjonen jeg er oppi og ønsker faktura for en avbestilling(full forståelse for å betale et gebyr).. betingelsene og vilkår er full pris t.o.m 15 dager før booking 30-15 dager er det halv pris for bestillingen. ved en så stor gjeng og dette året også syns jeg dem kan ha litt medlidenhet isteden for å sende en faktura på 2000kr. Ser nok at dem får en dobbelt fakturering for rommet nå og gliser av det...

Siste gang for min del ! RYK å reis!

1  Takk, kjelli2k
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Hei Kjell

Vi viser til din anmeldelse i forbindelse med avbestillingen av oppholdet ditt. Avbestillings betingelsene som praktiseres hos oss er vanlig for overnattingsbransjen og det er ikke noe spesielt ved disse. Videre kan jeg forsikre deg at vi ikke har "dobbelt fakturert" som du insinuerer. Det er beklagelig å lese at du ikke kunne komme til Myrkdalen som planlagt, da du satt værfast offshore. Men når det gjelder det sistnevnte, så er det reiseforsikringer som dekker slike hendelser, og som med fordel kan brukes ved slike tilfelle.

Skulle du ønsker ytterlige tilbakemeldinger, kan du ta direkte kontakt med meg på kk@myrkdalenhotel.no.

Mvh