eDreams
Priceline
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 27. januar 2021

Bestilte en junior suite, og måtte dusje i iskaldt vann etter hel dag på ski. Gjorde resepsjonen oppmerksom på problemet både kvelden før utsjekk og under utsjekk. De beklaget og sa dette var kjedelig, før de ba om 400,- i bar regning som var satt på rommet. Vil tror at man gjerne hadde ønsket å vise litt "goodwill" når man har en såpass stor mangel som varmtvann. Uproft og smålig. Dårlig innredet suite også, kun tv over ekstra seng, slik at alle på rommet må presse seg oppi sengen til minstemann om man skulle se på gullrekka....

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, E5458CZthomasg
Knut Kettermann, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2021

Hei E5458CZthomasg

takk for at du tek kontakt med oss, og gjer oss oppmerksam på at dit opphald hjå oss ikkje møtte dine forventningar. At det har vore problem med varmtvatn den dagen du budde her, er korrekt og skuldast eit teknsik problem, som me er i ferd med å få reparert. Når det gjeld di oppfatning av mangel på "goddwill", så tek me det til etterretning og gjer dei endringane som me tykkjer er naudsynt ved handtering av slike uheldige, tekniske problemer i framtida.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min 13 åring bestilte tre netter her i juli for å gå i fjellet og for å sykle, da de annonserer med flotte sykkelmuligheter for familier. Vel...det er flott for små barn! For de kan kose seg i timesvis på tilbudene rundt hotellet. Men for større barn og voksne blir sykkeltilbudet dårlig.
Uansett hvor du setter kursen for en dagstur så er det mye stigning enten i starten eller på slutten.
Så, med el-sykkel blir det fantastisk. Da kan man komme seg enten opp på Vikafjellet eller ned i dalen. Men dette burde de opplyse bedre om på nettsiden.

Ellers, stiene på fotturen kunne vært bedre merket. Men vakkert område å bevege seg i.
Hotell-standarden er ok. Veldig god mat på restauranten, men litt kjedelig med bare ikke-norsktalende som jobber der...

Takk, carineh1976
Knut Kettermann, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei carineh1976

tusen takk for dine konstruktive tilbakemeldinger i samband med opphaldet dykkar i Myrkdalen tidlegare i juli. Dette er av stor nytte for oss i vårt arbeidet med å vidareutvikla Myrkdalen Fjellandsby.

Me ynskjer dykk ein framleis god sommar.

Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Flott mottak, god følelse av personleg service, god organisering av kaffe pauser, møterom og nydelig mat. Får lyst å komme tilbake Hotellet ligger fantastisk til i skibakken og har flere restaurant tilbud og velge mellom!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, JanFredrikVoss
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2019

Kjære JanFredrikVoss

Tusen takk for hyggeleg anmeldelse i samband med besøket ditt hjå oss. Det er kjekt å lesa at de har harr eit fint opphald i Myrkdalen Fjellandsby og på Myrkdalen Hotel.

Hjarteleg velkomen attende til oss.

Beste helsing
Hoteldirektør

Anmeldt 8. august 2019

Hadde en kjempefin helg i Myrkdalen med familien, vi leide leilghet gjennom hotellet, denne framsto som nesten ny, den hadde alt vi trengte, vi kunne spenne skiene på oss rett utenfor inngangsdøren og renne ned til en av de mange skiheisene, dette var i slutten av mars, vi fikk med oss både regn,snø og strålende sol. Rett over veien var det også lysløype for de som ønsker å gå på langrenn

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, GerdS254
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Hei GerdS254

tusen takk for din anmeldelse i samband med opphaldet dykkar hjå oss i Myrkdalen Fjellandsby. Det er hyggeleg å lesa at de har hatt det fint hjå oss.

Me vonar at me kan ynskja dykk attende til oss i framtida.

Hoteldirektør

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelige resepsjonister! Vi fikk et flott rom med fin utsikt over skibakken. Det var flott vær så det var fint. Veldig god mat i middagsrestauranten.
Gode senger - sov veldig godt! Stort bad og masse plass!
Frokosten var også god. Hyggelig resepsjonist ved utsjekk også.
Anbefales!! Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Jenetur
Knut K, Daglig leder på Myrkdalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Hei Jenetur

tusen takk for din hyggeleg tilkabemelding etter dykkar opphald hjå oss. Det er kjekt å lesa at de har hatt det fint.

Med venleg helsing