Agoda.com
Priceline
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig hyggelig opplevelse! Anbefales!
Hyttene var enkle og hyggelige i et rolig område. Nyoppusset bad/toalett rett vedsiden av hyttene. Rent, ryddig og fantastisk natur. Super service og hyggelig hjelp fra de som driver stedet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, missparis90
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Leide en liten hytte her en natt. Fin liten hytte og ett fint sanitæranlegg. Prisen er lav og betjeningen er veldig hyggelig. De har også en kafé med godt utvalg dersom man har lyst å spise her. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, kents78
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Potetball med kålrotpure, kålrot, potet, bacon, fett, salt lammekjøtt og pølser.
Ballen var akkurat passe fast og med sunnmørsk "dott" Veldig velsmakande. Saltkjøtet og pølsa var litt lite salt I, men møre og gode likevel. Heimelaga kålrotpure smakte godt. Eit godt og balansert måltid og til å bli "ballmett" av.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, JSS2903
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Som alltid så serverer de en nydelig middag. Denne gangen ble det oksekjaker med tilbehør og som alltid så er det ett kokt egg på salaten, men jeg vil på det sterkeste anbefale å prøve en holsteiner schnitzel

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, abY5401KV
Anmeldt 29. desember 2015

Overnatter ofte med bobil på Fjellstova i alle årstider. Fin plass å stå med tilkobling av strøm. Restaurant med bra og god mat og et veldig kjekk vertskap. Fantastiske turmuligheter i alle retninger, på bena eller på ski. Allsidig terreng, enten man vil på fjelltopper eller uten for mye stigninger så finnes det.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, BjR1956