Anmeldt 19. juni 2020

Overnattet i campingvogn fra fredag til lørdag. Oppholdet var i stort skuffende pga sjenerende støy. En nydelig kveld som kunne vært nytt utendørs, ble ødelagt av festing fra nabotomten med utadvendt musikksanlegg. Istedenfor å sørge for fred og ro for sine gjester valgte personalet heller på en fredagskveld å gjøre vedlikehold med kantklipper.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Camillaskaun
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Vi skulle bare sove over i bobilen, og regnet med at det var greit, jeg gikk en tur med hunden og hadde jeg gjort det før vi hadde "lagt oss til" tror jeg vi ville ha flyttet på oss. Stedet bærer preg av dårlig vedlikehold....står mange vogner her som ser grusomme ut...hyttene ned mot vannet raser nesten sammen. Ikke noe sted jeg vil anbefale

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Wenche H
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Tredje besøk her for vår del. Trist å se hvor dårlig plassen blir vedlikeholdt. Nå er riktignok endel av oppstillingsplassene asfaltert og oppgradert siden vi var her for to år siden. Første gang vi var her var sanitæranlegget nyoppusset, men da vi kom tilbake for to år siden var det et trist syn med ødelagte og manglende dusjvegger og -dører og dårlig renhold. Da vi kom denne gangen var det akkurat like ille eller verre. Kjøkkenet er under enhver kritikk-ubeskrivelig skittent og uappetittlig. Komfyrene har ikke blitt rengjort på lange tider, og gulvet er så dårlig at det svikter når vi går på det. Gulvbelegget har løsnet i skjøtene, og rommet egner seg absolutt ikke til matlaging. I det hele tatt et sørgelig syn, men for å si noe positivt-betjeningen i resepsjonen var veldig hyggelige.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Anne L
Anmeldt 8. juli 2015 via mobile enheter

Har ligget på denne campingen to ganger.
Betjeningen er hyggelig og hjelpsomme.
Første gangen var det nyoppusset sanitæranlegg og plassen var bra.
Andre gang (1år senere)
Sanitæranlegg begynte å bli slitt å dårlig uten varmtvann.
Plassen var full av engelske steinleggere.
Det var mye fest, bråk og fyll.
Følte oss ikke trygge.
Min samboer turte ikke gå på toalettet alene.
Ble sett stygt på mens jeg sto utenfor å ventet på henne.
Ikke spesielt hyggelig.

Dato for oppholdet: mai 2015
2  Takk, 1986Andre
Anmeldt 26. april 2014 via mobile enheter

Hadde betalt for tre netter, men valgte å dra etter to. Hele området for campingvogner er skittent og gjørmete. Sanitærannleggene var relativt nye, men slitt og skittent. De andre gjestene på campingplassen bodde der tydeligvis og tok seg til rette med høy musikk og annet støy. Plutselig stod der også et gammelt bilvrak uten skilt og med oppskjærte hjul, midt i veien inne på campingplassen. Vi følte oss rett og slett ikke trygge der, så vi valgte å dra. Aldri mer.

Dato for oppholdet: april 2014
6  Takk, Norw12