Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Stiller spørsmålstegn ved NAF sin anbefaling av dette stedet. Kunne vært en fantastisk lokasjon å ha en camping på om det faktisk ble tatt hånd om. Ingen oppmerkede områder for å parkere, så folk slenger bare fra seg vognen. Vi måtte hente strøm inne fra en annen hytte som ikke skulle være i bruk, da vi forlot var døren låst til denne hytten fordi den var i bruk av noen. Sanitæranlegget var grisete, og kan ikke ha blitt vasket veldig ofte. Er et eget dusjrom, men når det også er dusjer der toalettene er så velger folk disse, noe som fører til at de som må på toalettet blir stående. Igjen, det er gode forutsetninger om det bare ble fulgt opp.

Servicen derimot var fantastisk. Veldig serviceinnstilte folk!

Romtips: Vurder om stoppet er nødvendig
Takk, Simonpett01
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig slitt, overgrodd og lite vedlikeholdt. Merkelig at NAF ønsker samarbeide med disse. Tomt for toalettpapir, grisete og vasker som ikke virker. Dårlig tilrettelagt mtp oppmerking og tilgang strøm. Veldig synd for dette kunne vært en perle mtp beliggenhet. Orket faktisk ikke engang å fylle drikkevann, kjørte raskt videre etter en natt.

Romtips: Ikke kjør innom
Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 27. juli 2020

Har ligget på Vikhammer Camping en helg, i bobil. Vi kommer aldri tilbake.
Maken til skittent sted har jeg aldri opplevd. Ser ikke ut som det er blitt vasket på toalettene og dusjene i moderne tid.
Med tanke på korona og det vi står ovenfor når det gjelder pandemien, så er dette det verste vi har sett på vår Norgesferie denne sommeren.
Jeg spurte betjeningen om hvor ofte det ble vasket, og fikk beskjed:4 ganger om dagen.
Vel, da skjønner jeg ikke hvordan det kan se slik ut. Anbefaler virkelig ikke denne plassen.

Takk, gryakres
Anmeldt 19. juni 2020

Overnattet i campingvogn fra fredag til lørdag. Oppholdet var i stort skuffende pga sjenerende støy. En nydelig kveld som kunne vært nytt utendørs, ble ødelagt av festing fra nabotomten med utadvendt musikksanlegg. Istedenfor å sørge for fred og ro for sine gjester valgte personalet heller på en fredagskveld å gjøre vedlikehold med kantklipper.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Camillaskaun
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Vi skulle bare sove over i bobilen, og regnet med at det var greit, jeg gikk en tur med hunden og hadde jeg gjort det før vi hadde "lagt oss til" tror jeg vi ville ha flyttet på oss. Stedet bærer preg av dårlig vedlikehold....står mange vogner her som ser grusomme ut...hyttene ned mot vannet raser nesten sammen. Ikke noe sted jeg vil anbefale

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Wenche H