Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Elendig. Usedvanlig dårlig mottakelse ved innsjekk og skittent rom. Fikk ikke rommet til planlagt tid. Forventer ikke allverden av et motel, men har et krav om at voksne folk prater skikkelig til andre mennesker. Dette klarte ikke skapningen som sto i resepsjonen ved innsjekk. Aldri igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, travelerengineer
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Hytten var forfallen; manglet planke på ytterveggen, stolpene som holder oppe taket utvendig så ut som de var gnaget på nederst, det var sprekker i flisene på badet, isolasjonen i veggene på badet stakk ut nederst, det var hull i glasset i dusjkabinettet, hver gang vi trakk ned i do boblet det vann opp av sluken i dusjen, sofaen var full av flekker, det var skrevet og tegnet på duken på spisebordet, kaffetrakteren hadde gammel, muggen kaffegrut i.
Vi klaget, men ble møtt med liten forståelse.
Området på ene siden av hytten var en bossfylling for gammelt skrot.

Ville heller sovet i bilen.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Therese Beate J
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Har hatt mange funksjoner opp gjennom tidene. Fra Motorhotell til Asylmottak til næringsvirksomhet.

Asylmottaket hadde sine motstandere og tilhengere men var i realiteten en samlingsplass av reelle asylsøkere til lykkejegere og kriminelle.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, HavardVuk
Anmeldt 4. august 2017

Hyggelig og hjelpsom resepsjonist, men det var alt. Dårlig rom med elendige møbler, terrassedør som ikke kunne låses, TV som ikke virket. Sparsommelig frokost. Utsikt til en campingplass.
Stedet hadde ikke lov til å selge alkohol. Wi-Fi kun i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Henning_U
Anmeldt 19. april 2017

Pene og rene rom, rent, nydelig knitrende kritthvitt sengetøy! Veldig gode senger, sov kjempegodt her. Stille og rolig, nydelig utsikt mot Trondhjemsfjorden. Veldig hyggelig personale i resepsjonen, viste oss rommene vi hadde bestilt og bød oss på gratis kaffe/te. vannkokker og kjøleskap på rommet er et pluss når man er på langtur. Rikelig med varmt vann i dusjen. Vi hadde 2 rom, og begge var veldig bra. Dette motellet kan anbefales.

Romtips: Dette kan anbefales, nydelig utsikt til fjorden.
Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner